Sokotel Oy:n toimitusjohtaja vaihtuu

S-ryhmän hotelliyhtiö Sokotel Oy:n toimitusjohtaja Jarkko Härmälä siirtyy pois S-ryhmän palveluksesta. Uuden toimitusjohtajan rekrytointi aloitetaan heti. Yhtiön väliaikaisena toimitusjohtajana toimii 29.9. alkaen SOK Liiketoiminta Oy:n toimitusjohtaja Jari Annala.

”Haluan kiittää Jarkkoa työstä erityisesti matkailu- ja ravitsemisalan haastavana aikana”, sanoo Jari Annala.

Sokotel Oy operoi Sokos Hotelleja ja Radisson Blu Hotelleja pääkaupunkiseudulla ja Tampereella, sekä Radisson Blu Hotel Oulua, Oulun Break Sokos Hotel Edeniä ja Original Sokos Hotel Royal Vaasaa.

Lisätietoja:

Jari Annala, toimitusjohtaja, SOK Liiketoiminta Oy, jari.annala@sok.fi, puh. 050 566 5032

Sokotel on suomalainen hotellioperaattori ja osa S-ryhmää. Sokotel operoi pääkaupunkiseudulla, Suomen suurimmissa kaupungeissa, Virossa ja Pietarissa yhteensä 18 Sokos Hotellia ja seitsemää Radisson Blu Hotellia.

”Ilmastoystävällisempi ruokailu ei vaadi lapsiperheessä ihmetekoja” – Ässäkokki innostaa ilmastofiksuun kokkaamiseen28.9.2021 08:30:00 EEST | Tiedote

Lasten pitäisi syödä viidestä kuuteen kourallista kasviksia päivässä, mutta suomalaislasten lautasilla on keskimäärin vain puolet tästä*. S-ryhmä haluaa innostaa lapsia, nuoria ja perheitä kiinnittämään huomioita itselle ja ilmastolle fiksuihin valintoihin ja julkaisee lapsille suunnattuja Ässäkokki-reseptejä: lisää kasviksia, palkokasveja ja kalaa, vähemmän kovaa rasvaa, sokeria ja punaista lihaa.