Someduunarit goes Dentsu -tapahtumakutsu
Kutsumme 1.2.2018 iltapäiväksi kylään kuuntelemaan markkinointia somen näkökulmasta. Agendalla on muun muassa parhaat some-caset ja luovat toteutukset, some-ostaminen ohjelmallisesti, vaikuttajamarkkinointi somessa sekä best practiset somemainonnassa. Tilaisuudessa käymme myös läpi tekemämme somekyselyn tulokset.

Someduunarit goes Dentsu, 1.2.2018 klo 15.00-17.30
15.00 Alkusanat ja State of Some
15.20 Sometekemisen ja mainonnan Best Practiset sekä sudenkuopat
15.35 Uudet mainoskanavat (Tinder, Snapchat)
Kahvi, tee ja iltapäiväpala
16.20 Somekyselyn purku ja paneelikeskustelu
16.40 Vaikuttajamarkkinointi ja vaikuttajacaseja
17.00 Parhaat luovat toteutukset sosiaalisessa mediassa, 10 parasta kikkaa
Tilaisuus loppuu noin 17.30, jonka jälkeen voi vielä käydä pienellä kierroksella Dentsun tiloissa. Tämän jälkeen on tarjolla virvokkeita ja snackseja.
Tilaisuudessa puhuu muun muassa Heli Ruotsalainen (Social & PR Director), Janne Haussila (Head of Development, Amnet), Sari Koskenkorva (Performance Marketing Manager, Paid Social, iProspect) ja Jussi Hakanen (Creative Strategist, Isobar).
Ilmoittautuminen ja tapahtumapaikka
Tilaisuus on Block by Dylanissa (Eteläranta 18). Ilmoittaudu tästä viimeistään 31.1.2018.
Yhteyshenkilöt
Cecilia Strömman
PR and Communications Manager
Dentsu Aegis Network
044 352 2175
cecilia.stromman@dentsuaegis.com
Kuvat
Tietoja julkaisijasta
Dentsu Aegis Network on globaali markkinointialan konserni. Toimimme 145 maassa yli 40 000 asiantuntijan voimin. Suomessa Dentsu Aegis Network koostuu Suomen monipuolisimmasta ja analyyttisimmästä markkinointiviestinnän toimistoperheestä. Laajasta palvelutarjonnasta pitävät huolen yli 200 osaajaa yhdeksässä eri toimistossa, joita ovat mediatoimistot Carat ja Vizeum, tulospohjaisen markkinoinnin toimisto iProspect, luova digitoimisto Isobar, sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media, kokemuksellisen markkinoinnin toimisto MKTG, ulkomainontaan erikoistunut Posterscope, ohjelmallisen ostamisen yhtiö Amnet sekä asiakasymmärrykseen, dataan ja analytiikkaan erikoistunut Dentsu Data Services.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Dentsu Aegis Network Oy
John Brown lanseeraa Pohjoismaihin – Helsingin kansainvälinen tiimi hakee kasvua12.2.2019 07:05:00 | Tiedote
Kansainvälinen sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media hakee kasvua Suomessa. Helsingin-toimisto tekee moninkertaisesti palkittua strategista sisältömarkkinointia kansainvälisen tiimin voimin.
KUTSU: Tapaa kansainvälisiä sisältömarkkinointiasiantuntijoita Marmoripihassa 12.2.24.1.2019 07:05:00 | Kutsu
Tervetuloa ennakoimaan kanssamme tulevaisuuden markkinointitrendejä ja lanseeraamaan kansainvälinen sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media Suomeen.
Dentsu Aegis Network Smartlyn viralliseksi toimisto-kumppaniksi23.1.2019 08:06:03 | Tiedote
Markkinointiviestinnän konserni Dentsu Aegis Network ja markkinointiteknologiayhtiö Smartly.io ovat solmineet yhteistyön, joka koskee kaikkia Dentsun toimistoja Suomessa.
Tervetuloa iProspectin verkkokauppatapahtumaan9.1.2019 10:47:24 | Kutsu
Aloita vuotesi jykevällä tietopaketilla verkkokaupan tilasta Suomessa. Kuulet tiiviissä aamiaisseminaarissa muun muassa, miten suomalaiset yritykset voivat Amazonia hyödyntää, millä tavalla asiakaskokemusta voi parantaa verkkokauppaympäristössä, tuoreimmista verkkokaupan trendeistä sekä mitkä ovat suomalaisten yritysten useimmiten tekemät virheet verkkokaupassa lain näkökulmasta.
Stockmannin sisältömarkkinointi palkittiin kansainvälisessä kilpailussa4.12.2018 08:05:48 | Tiedote
Stockmannin sisältömarkkinointi voitti kaksi palkintoa arvostetussa, kansainvälisessä CMA eli International Content Marketing Awards -kilpailussa. Menestystä International Content Marketing Awardseissa tänä vuonna keräsivät innovatiiviset, monikanavaiset ratkaisut, joihin kuluttajat aidosti ihastuivat. Kaksi palkintoa kilpailussa sai Stockmann ja sen vuonna 2017 lanseerattu monikanavainen sisältöohjelma, jonka osa on oma lifestyle-lehti Stockmann Magazine. Markkinointiviestinnän konserni Dentsu Aegis Networkin sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media on tuottanut sisältökokonaisuutta sen alusta saakka. Lontoossa 27 marraskuuta 2018 järjestetyssä kilpailussa hopealla palkittiin lehden creative director Simon Robinson. - Hienoa työtä ikonisen brändin modernisoinnissa, tuomariston perustelut kuuluivat. - Asiakkaamme arvostavat Simonin kunnianhimoa. Hänen työtapoihinsa kuuluu ottaa hyvä idea haasteena ja luoda siitä jotain aidosti loistavaa. Tässä auttaa hänen pitkä kokemuksensa sekä k
Näistä teknisistä laitteista suomalaiset haaveilevat juuri nyt20.11.2018 07:22:27 | Tiedote
Suomalaisten innostus tuoreimpaan teknologiaan nousee esiin Dentsu Aegis Networkin Consumer Connection System (CCS) -tutkimuksessa. Black Friday ja joululahjaostoksilla kannattaa suomalaisille tarjota nyt myös puettavia älylaitteita sekä jopa virtuaalisia assistentteja.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki STT Infossa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme