Sosiaalisen median toimisto Dingle laajenee Tukholmaan
Aktiivisesta vuorovaikutuksesta on nopeasti tullut digitaalisuuden lähtökohta. Yrityksissä tämä aiheuttaa uusia haasteita asiakaspalvelun, sisällöntuotannon ja median ostamisen resursoinnissa. Palvelemalla näitä tarpeita, Dingle on kasvanut neljässä vuodessa palvelemaan yli 100 brändiä sosiaalisen median hyödyntämisessä.
“Meillä on mahtava tiimi täällä Södermalmin toimistossa, Tukholmassa. Olen innoissani mahdollisuudesta tuoda uusia palveluita voimistamaan ruotsalaisten brändien vuorovaikutusta sosiaalisessa mediassa.” kertoo Emma Crépin, Dingle Swedenin toimitusjohtaja.
Dingle auttaa yrityksiä luomaan, jakamaan ja optimoimaan sisältöjä tavoitehakuisesti ja tehokkaasti.
“Helsingin toimisto on palvellut ruotsalaisia jo vuodesta 2010 lähtien. Olemme saaneet auttaa Nissanin, Burger Kingin, Liljeholmstorgetin ja Pepsodentin kaltaisia brändejä lisäämään vuorovaikutusta verkossa. Siksi tuntui luonnolliselta lisätä panoksia Ruotsin markkinoilla omalla toimistolla. Tavoitehakuinen ja systemaattinen lähestymistapamme houkuttelee asiakkaita, jotka hyväksyvät sen, että median muutos vaatii uusia toimintatapoja.” kertoo Juho Jokinen, Dinglen perustaja ja toimitusjohtaja.
Dingle Swedenin toimistossa aloittaa neljän hengen tiimi. Toimisto löytyy osoitteesta Götgatan 22, Tukholma. Toimistoon voi tutustua tietysti myös verkossa.
Yhteystiedot:
Twitter: www.twitter.com/dinglesweden
Facebook: www.facebook.com/dinglesweden
Web: www.dinglesweden.se
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Emma Crépin
emma.crepin@dinglesweden.se
CEO, Dingle Kommunikation AB
+46 (0)730 207 540
Juho Jokinen
Juho.jokinen@dingle.fi
CEO, Dingle Oy
+358 50 2350 5964
Kuvat
Linkit
Tietoja julkaisijasta
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Dingle Oy
Uusi palvelu takaa kuluttajille alle puolen tunnin vastausajan yrityksen sosiaalisen median kanavissa 24/72.6.2014 09:05:45 EEST | Tiedote
Yhä useampi verkon käyttäjä olettaa, että yritys vastaa kysymyksiin nopeasti sosiaalisen median kanavissa. Tämä julkinen asiakaspalvelu aiheuttaa yrityksille henkilöstöresurssipaineita. Dinglen uusi Response -palvelu mahdollistaa yritykselle tai organisaatiolle puolen tunnin vasteajan verkossa 24/7.
Suomalaisfirma sai globaalin Facebook Success Story -tunnustuksen19.3.2014 12:57:24 EET | Tiedote
Helsinkiläinen sosiaalisen median toimisto Dingle on saanut tunnustusta Facebookilta, kun yrittäjäveljesten verkkokauppa Keskisen Kellolle tuotettu joulukampanja ylitti kaikki sille asetetut tavoitteet.