Dingle Oy

Sosiaalisen median toimisto Dingle laajenee Tukholmaan

Sosiaalisen median kasvaessa yhä useamman ruotsalaisen brändin tärkeimmäksi markkinoinnin ja viestinnän kanavaksi, sosiaalisen median toimisto Dingle avaa toimiston Tukholmaan.

Aktiivisesta vuorovaikutuksesta on nopeasti tullut digitaalisuuden lähtökohta. Yrityksissä tämä aiheuttaa uusia haasteita asiakaspalvelun, sisällöntuotannon ja median ostamisen resursoinnissa.  Palvelemalla näitä tarpeita,  Dingle on kasvanut neljässä vuodessa palvelemaan yli 100 brändiä sosiaalisen median hyödyntämisessä.

“Meillä on mahtava tiimi täällä Södermalmin toimistossa, Tukholmassa. Olen innoissani mahdollisuudesta tuoda uusia palveluita voimistamaan ruotsalaisten brändien vuorovaikutusta sosiaalisessa mediassa.” kertoo Emma Crépin, Dingle Swedenin toimitusjohtaja.

Dingle auttaa yrityksiä luomaan, jakamaan ja optimoimaan sisältöjä tavoitehakuisesti ja tehokkaasti.

“Helsingin toimisto on palvellut ruotsalaisia jo vuodesta 2010 lähtien. Olemme saaneet auttaa Nissanin, Burger Kingin, Liljeholmstorgetin ja Pepsodentin kaltaisia brändejä lisäämään vuorovaikutusta verkossa. Siksi tuntui luonnolliselta lisätä panoksia Ruotsin markkinoilla omalla toimistolla. Tavoitehakuinen ja systemaattinen lähestymistapamme houkuttelee asiakkaita, jotka hyväksyvät sen, että median muutos vaatii uusia toimintatapoja.” kertoo Juho Jokinen, Dinglen perustaja ja toimitusjohtaja.

Dingle Swedenin toimistossa aloittaa neljän hengen tiimi. Toimisto löytyy osoitteesta Götgatan 22, Tukholma. Toimistoon voi tutustua tietysti myös verkossa.

Yhteystiedot:

Twitter: www.twitter.com/dinglesweden

Facebook: www.facebook.com/dinglesweden

Web: www.dinglesweden.se

Emma Crépin
emma.crepin@dinglesweden.se
CEO, Dingle Kommunikation AB

Juho Jokinen
Juho.jokinen@dingle.fi
CEO, Dingle Oy

Dingle Swedenin toimitusjohtaja Emma Crépin

Dingle Oy
Mannerheimintie 15 B a

info@dingle.fihttp://www.dingle.fi
Dingle on Suomen suurin sosiaalisen median toimisto. Luomme menestystarinoita keskustelevassa verkossa. Löydämme brändille toimivan digistrategian, tuotamme vaikuttavaa sisältöä ja kampanjoita sekä toteutamme luovaa Community Management -palvelua. Kaikkiin palveluihimme sisältyvät ajankohtaiset mediaratkaisut.