SRV GROUP PLC    MANAGERS' TRANSACTIONS    22 JULY 2019    08.30 EET

Notification under the EU Market Abuse Regulation, article 19

Person subject to the notification requirement
Name:Ojala Juha Pekka
Position:Chief Executive Officer

Initial Notification
Reference number:743700GB29FXC0VXF414_20190719210211_3

Issuer
Name:SRV1V
LEI:743700GB29FXC0VXF414

Transaction details
Transaction date:2019-07-18
Venue:NASDAQ HELSINKI LTD (XHEL)
Nature of the transaction:Disposal
Further details:Executed under portfolio or asset management

Instrument:Share
ISIN:FI0009015309

Volume:39013
Unit price:1.60225 Euro

Aggregated transactions
Volume:39013
Volume weighted average price:1.60225 Euro

www.srv.fi

You can also find us on the social media:
Facebook   LinkedIn   Twitter   Instagram

SRV in brief
SRV is a bold developer and innovator in the construction industry. We want to offer the best customer experience as a constructor of urban city centres, while also being the most attractive employer in the industry. Our genuine cooperation and enthusiasm for our work comes across in every encounter. Sustainability is reflected in all our activities.

Established in 1987, we are a publicly listed company since 2007 in Helsinki Nasdaq stock exchange that operates in selected growth centres in Finland and Russia. Our revenue in 2018 was EUR 960 million. Over 1,000 people work for us and we employ a network of almost 4,000 subcontractors in our projects.

SRV - Building for life

About GlobeNewswire

Subscribe to releases from GlobeNewswire

Subscribe to all the latest releases from GlobeNewswire by registering your e-mail address below. You can unsubscribe at any time.

Latest releases from GlobeNewswire

Silmäasema Oyj: Coronaria Oy:n perjantaina julkistama tieto pakollisesta ostotarjouksesta19.8.2019 10:00:00 EESTTiedote

Silmäasema Oyj: Coronaria Oy:n perjantaina julkistama tieto pakollisesta ostotarjouksesta Coronaria Oy:n perjantaina julkistama tieto pakollisesta ostotarjouksesta Silmäasema Oyj Lehdistötiedote 19.8.2019 klo 11.00 Silmäasema Oyj:n hallitus on perjantaina 16.8.2019 saanut tiedon Coronaria Oy:n tekemistä osakekaupoista yhtiön osakkeilla sekä sen velvollisuudesta tehdä pakollinen ostotarjous Silmäasema Oyj:n osakkeista. Hallitus toteaa, että se tulee yhtiön kaikkien osakkeenomistajien edun varmistamiseksi arvioimaan ostotarjousta sen julkistamisen jälkeen soveltuvan lainsäädännön sekä itsesääntelyn puitteissa ja aikataulussa. Yhtiön neuvonantajina toimivat Nordea Bank Oyj sekä HPP asianajotoimisto Oy. Silmäasema Oyj Hallitus Silmäasema on kotimainen yritys, joka tarjoaa maanlaajuisesti kaikki näkemisen ja silmäterveyden tuotteet ja palvelut. Silmäasema on Suomen suurin yksityinen silmäleikkauksia tarjoava silmäsairaalaketju sekä toiseksi suurin optikkoketju. Silmäasema-ketjulla on lähes

Bonum Pankki Oyj: Puolivuosikatsaus 1.1.‒30.6.201916.8.2019 08:00:00 EESTTiedote