SSO palkitsi jälleen henkilökunnan parhaat onnistumiset sekä pitkään palvelleet

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO:ssa vuoden 2018 aikana työmerkkipäiviään viettäneitä ja SOK:n merkkien saajia juhlittiin Sokos Hotel Rikalassa tiistaina 12.2.2019. Paikalla olivat työmerkkipäiviään juhlivien lisäksi SSO:n johtoryhmä ja juhlittavien esimiehiä. Tänä vuonna juhlistettiin yli 120 henkilön työuraa SSO:ssa.

Kuvassa Parhaan Palvelun Tiimi 2018: ABC Lohja, kuva: Katja Malmivirta

SSO huomioi henkilökuntaansa myös valitsemalla vuosittain Parhaan palvelun työryhmän, työntekijät ja esimiehet. Lisäksi tänä vuonna valittiin Vuoden Positiivisin SSO:lainen sekä Rohkea Rajojen ylittäjä eli henkilö, joka työskentelee useammissa toimipaikoissa ja joka auliisti jakaa tietoaan ja parhaita käytäntöjään.

Vuoden 2018 Parhaan palvelun tiimiksi valittiin ABC Lohja, joka hektisessä työympäristössään pitää yllä loistavaa yhteishenkeä, ja onnistuu ilahduttamaan asiakkaitaan päivittäin. Vuoden mittaan ABC Lohja on saanut todella paljon positiivista palautetta – niin suoraan henkilökunnalle kuin kirjallisestikin muiden muassa Facebookissa. Toimipaikassa vallitsee positiivinen henki ja porukasta löytyy useita huippuluokan palvelun, ravintola-alan sekä kaupan alan moniosaajia.

Paljon onnea palkituille ja iso kiitos!

Lisätietoja:
SSO, henkilöstöjohtaja Hanna Somersalo, puh. 044 7705 175

Kuvassa Parhaan Palvelun Tiimi 2018: ABC Lohja, kuva: Katja Malmivirta

Kauppakeskus Lohesta viihtyisä keskus täynnä arjen helppoja palveluja - ennakkotutustuminen asiakkaille 15.5.2019 klo 15-1916.4.2019 14:07:00 EESTTiedote

Lohjan keskustaan nousevaan Kauppakeskus Loheen tulee monipuolinen kattaus palveluita niin arkiseen asiointiin kuin muotiin, kauneuteen ja hemmotteluun. Vuokraustilanne on erinomainen, sillä yli 90 prosenttia tiloista on varattu. Paikallisten ihmisten kädenjälki herättää kauppakeskuksen eloon, kun yhteistyössä tehty taide valloittaa kauppakeskuksen seinillä. Kauppakeskukseen, sen tulevaan palvelutarjontaan ja taiteeseen pääsee ennakkoon kurkkaamaan 15.5.2019 klo 15-19. Virallisia avajaisia päästään juhlimaan 5. syyskuuta.