SSO palkitsi jälleen henkilökunnan parhaat onnistumiset sekä pitkään palvelleet

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO:ssa vuoden 2018 aikana työmerkkipäiviään viettäneitä ja SOK:n merkkien saajia juhlittiin Sokos Hotel Rikalassa tiistaina 12.2.2019. Paikalla olivat työmerkkipäiviään juhlivien lisäksi SSO:n johtoryhmä ja juhlittavien esimiehiä. Tänä vuonna juhlistettiin yli 120 henkilön työuraa SSO:ssa.

Kuvassa Parhaan Palvelun Tiimi 2018: ABC Lohja, kuva: Katja Malmivirta

SSO huomioi henkilökuntaansa myös valitsemalla vuosittain Parhaan palvelun työryhmän, työntekijät ja esimiehet. Lisäksi tänä vuonna valittiin Vuoden Positiivisin SSO:lainen sekä Rohkea Rajojen ylittäjä eli henkilö, joka työskentelee useammissa toimipaikoissa ja joka auliisti jakaa tietoaan ja parhaita käytäntöjään.

Vuoden 2018 Parhaan palvelun tiimiksi valittiin ABC Lohja, joka hektisessä työympäristössään pitää yllä loistavaa yhteishenkeä, ja onnistuu ilahduttamaan asiakkaitaan päivittäin. Vuoden mittaan ABC Lohja on saanut todella paljon positiivista palautetta – niin suoraan henkilökunnalle kuin kirjallisestikin muiden muassa Facebookissa. Toimipaikassa vallitsee positiivinen henki ja porukasta löytyy useita huippuluokan palvelun, ravintola-alan sekä kaupan alan moniosaajia.

Paljon onnea palkituille ja iso kiitos!

Lisätietoja:
SSO, henkilöstöjohtaja Hanna Somersalo, puh. 044 7705 175

Kuvassa Parhaan Palvelun Tiimi 2018: ABC Lohja, kuva: Katja Malmivirta

Lisää hyötyä asiakasomistajille - Suur-Seudun Osuuskauppa SSO maksaa jälleen ylijäämänpalautusta asiakasomistajilleen22.4.2020 13:00:00 EESTUutinen

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO:n edustajiston kevätkokouksessa 2.4.2020 tehdyn päätöksen mukaisesti, Suur-Seudun Osuuskaupan asiakasomistajille maksetaan viime vuodelta 0,25 % ylijäämänpalautusta. SSO:n asiakasomistajille palautuu ylijäämäpalautuksen muodossa yli 0,5 milj. euroa. – Uskomme, että ylijäämänpalautus on erityisesti nyt vallitsevassa tilanteessa tärkeä piristysruiske asiakasomistajiemme arkeen ja talouteen, onhan osuuskaupan sääntömääräinen tehtävä edistää omistajiensa taloudellista hyvinvointia, kertoo toimitusjohtaja Tapio Finér. Ylijäämänpalautus on osuustoiminnan periaatteisiin kuuluva palkitsemismuoto, jonka suuruuteen jokainen asiakasomistaja voi omalla kohdallaan vaikuttaa keskittämällä ostoksiaan Suur-Seudun Osuuskauppaan. Päätöksen mahdollisen ylijäämänpalautuksen tai osuusmaksun koron maksamisesta tekee aina vuosittain osuuskaupan edustajisto hallituksen ja hallintoneuvoston esityksen pohjalta. – Ylijäämänpalautus on konkreettista rahaa suoraan asiakasomistajien S-Ti