SSO:n hallintoneuvostoon uusia jäseniä

Suur-Seudun Osuuskaupan edustajisto valitsi 19.11.2020 pitämässään kokouksessa hallintoneuvostoon uusia jäseniä.

Hallintoneuvostoon kaudeksi 2021-2023 valittiin uudelleen erovuorossa olleet maanviljelijä, agrologi Jyri Mela Lohjalta, kotitalouden lehtori Sari Havukorpi Vihdistä, maanviljelijä, agronomi Matti Murto Salosta ja insinööri, maatalousyrittäjä Paula Achrén Salosta. Erovuorossa olleen Mika Herpiön tilalle valittiin controller Heli Saukkola Nummelta ja Dan Lindrothin tilalle maanviljelijä, yrittäjä Kalevi Kallonen Kemiönsaaresta. Mikko Halkilahdelle on hänen omasta pyynnöstään myönnetty ero ja hänen tilalleen loppukaudeksi valittiin toimitusjohtaja Jyrki Sjöholm, Salosta.

Lisätietoja:
SSO, toimitusjohtaja Tapio Finér p. 040 540 2006
SSO, talousjohtaja Riitta-Leena Rossi, p. 044 7705 702

SSO keskittyy ruokaravintoloihin – Rikala Night Club lopettaa toimintansa5.1.2021 12:07:14 EETTiedote

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO on viime vuosien aikana uudistanut asiakastoiveita tarkasti kuunnellen kaikki ruokaravintolansa: Salossa Rikala Bar & Grillin sekä Antonion, Lohjan, Halikon ja Nummelan Prismakeskusten ravintolamaailmat sekä Lohjalla täysin uusina palvelevat ravintola Antonio sekä Toasti. SSO:n ravintolaperhe palvelee aamuvarhaisesta iltamyöhään ja kokonaisuus on suunniteltu siten, että ravintoloista on mahdollista löytää syötävää niin aamiaiselle, lounaalle, päivälliselle kuin iltamyöhäisellekin. ”Uudistettu ravintolaperhe on saanut paljon hyvää palautetta hyvistä mauista sekä viihtyisistä sisustuksistaan. Saadun palautteen perusteella päädyimme keskittymään jatkossakin ennen kaikkea hyviin makuihin ja leppoisaan viihtymiseen. Samalla päätimme luopua ainoasta yökerhostamme, Salon Rikala Night Clubin toiminnasta”, kertoo SSO:n asiakkuuspäällikkö Elina Pakkanen. Rikala Nicht Clubia on pidetty pandemia-ajan suljettuna. ”Halusimme toimia vastuullisesti ja pidimme yökerhon kevää