SSO:n Prismat lähtevät joulukauppaan laajoilla aukioloajoilla

Laajat aukioloajat mahdollistavat jouluostosten tekemisen turvallisesti ruuhkia välttäen, vaikka keskellä yötä. Joulun ajan vuoroihin olisi ollut halukkaita tekijöitä jopa enemmän kuin töitä on tarjolla. Jouluruoat on mahdollista tilata myös Prismojen noutopisteistä www.foodie.fi:n kautta.

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO:n myymälät palvelevat jouluviikolla pidennetyin aukioloajoin. SSO:n Prismat ovat joulua edeltävinä päivinä auki jopa kellon ympäri.

”Haluamme tarjota asiakkaillemme mahdollisuuden tehdä jouluostoksensa kaikessa rauhassa, vaikkapa öiseen aikaan, jolloin liikkeellä on vähemmän ihmisiä. Kiitos tämän mahdollistamisesta kuuluu erityisesti henkilöstöllemme”, sanoo SSO:n Prismojen johtaja Panu Kärjes.

Joulun työvuorot jaetaan usein myymälöissä kysymällä työntekijöiltä, ketkä haluaisivat olla töissä. Halukkaita tekijöitä löytyy hyvin – välillä jopa niinkin paljon, ettei jouluvuoroja riitä kaikille niitä toivoneille. Meillä vapaaehtoiset joulun työvuoroihin löytyivät helposti myös tänä vuonna. Myös asiakkaat ovat yleensä liikkeellä hyvällä joulufiiliksellä”, kertoo Kärjes.

Joulukauppa jakautuu koko viikolle ja edeltävälle viikonlopulle, myös verkkokauppa palvelee

Jouluviikon vilkkain kauppapäivä tulee olemaan aatonaatto 23.12. Jouluaatto osuu tänä vuonna torstaille, minkä vuoksi joulukaupan uskotaan tasoittuvan ja jakautuvan useammille päiville kuin esimerkiksi viime vuonna, jolloin jouluaatto oli tiistaina.

”Kannustamme erityisesti tänä jouluna välttämään ruuhkia. On suositeltavaa ajoittaa jouluostoksia jo edeltävälle viikonlopulle sekä hyödyntää jouluviikon laajoja aukioloaikoja ja vuorokauden hiljaisempia tunteja mahdollisuuksien mukaan. Rauhallisimmat asiointiajankohdat myymälöissämme ovat aamulla ennen yhdeksää sekä myöhemmin illalla tai yöllä”, Kärjes vinkkaa.

Joulupöydän antimet on mahdollista tilata myös ruoan verkkokaupan eli foodie.fi-palvelun kautta. Toimitusikkunoita on lisätty joulua edeltäville päiville huomattavasti, mutta suuren kysynnän vuoksi tilaus kannattaa tehdä hyvissä ajoin.

Oman myymälän aukioloajat jouluviikolla voi tarkistaa osoitteesta www.sso.fi/palvelut. Ruoan verkkokaupan vapaat toimitusajat löytyvät www.foodie.fi -palvelusta sekä mobiilisovelluksesta.

SSO:n Prismat palvelevat jouluviikolla 18.-24.12. kellon ympäri. Eli kun 18.12. avataan klo 7.00 niin seuraavan kerran ovet suljetaan vasta 24.12.2020 klo 15.00. Senkin jälkeen palvelemme laajoilla aukioloilla, jotka voi aina tarkistaa osoitteesta www.sso.fi tai S-mobiilista.

Lisätiedot: SSO:n Prismojen johtaja Panu Kärjes, p. 044 3205 606

SSO keskittyy ruokaravintoloihin – Rikala Night Club lopettaa toimintansa5.1.2021 12:07:14 EETTiedote

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO on viime vuosien aikana uudistanut asiakastoiveita tarkasti kuunnellen kaikki ruokaravintolansa: Salossa Rikala Bar & Grillin sekä Antonion, Lohjan, Halikon ja Nummelan Prismakeskusten ravintolamaailmat sekä Lohjalla täysin uusina palvelevat ravintola Antonio sekä Toasti. SSO:n ravintolaperhe palvelee aamuvarhaisesta iltamyöhään ja kokonaisuus on suunniteltu siten, että ravintoloista on mahdollista löytää syötävää niin aamiaiselle, lounaalle, päivälliselle kuin iltamyöhäisellekin. ”Uudistettu ravintolaperhe on saanut paljon hyvää palautetta hyvistä mauista sekä viihtyisistä sisustuksistaan. Saadun palautteen perusteella päädyimme keskittymään jatkossakin ennen kaikkea hyviin makuihin ja leppoisaan viihtymiseen. Samalla päätimme luopua ainoasta yökerhostamme, Salon Rikala Night Clubin toiminnasta”, kertoo SSO:n asiakkuuspäällikkö Elina Pakkanen. Rikala Nicht Clubia on pidetty pandemia-ajan suljettuna. ”Halusimme toimia vastuullisesti ja pidimme yökerhon kevää

SSO ei kysy työnhakijoilta ikää: ”Tiedostamattomasti tapahtuvaa ikäsyrjintää kitkettävä”26.11.2020 10:34:35 EETTiedote

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO ei kysy enää työnhakijoilta työhakemuksissa syntymävuotta tai ikää. SOK:n aloittama pilotti ulotettiin tämän vuoden alusta koko S-ryhmään myymälöiden, ravintoloiden ja esimerkiksi ABC-liikennemyymälöiden rekrytointeihin. Tavoitteena on, että asenteet eivät pääse vaikuttamaan työhaastattelukutsun saavien joukkoon – edes tiedostamattomasti.