SSO:n Prismat palvelevat 19.-23.12. puoleenyöhön asti

SSO:n Prismat Halikko, Lohja ja Nummela palvelevat tänä vuonna joulun alla 19.-23.12.2018 puoleenyöhön eli klo 24.00 asti.

- Useilla paikkakunnilla on asiakkaiden toiveiden myötä laajennettu aukioloja ja suuremmilla paikkakunnilla Prismat palvelevat joulun alla jopa vuorokauden ympäri. Meillä SSO:ssakin on toivottu, että jouluostoksille pääsisi vielä vähän myöhemminkin, ja nyt vastaamme asiakkaiden toiveisiin ainakin tämän vuoden osalta, kertoo SSO:n Prismojen johtaja Panu Kärjes.

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO:n Prismat Halikko, Lohja ja Nummela haluavat tänä vuonna helpottaa asiakkaiden joulukiireitä ja palvelevat joulun alla 19.-23.12.2018 puoleenyöhön eli klo 24.00 asti.

Lisätiedot: SSO:n Prismojen johtaja Panu Kärjes, puh. 044 3205 606

Kauppakeskus Lohesta viihtyisä keskus täynnä arjen helppoja palveluja - ennakkotutustuminen asiakkaille 15.5.2019 klo 15-1916.4.2019 14:07:00 EESTTiedote

Lohjan keskustaan nousevaan Kauppakeskus Loheen tulee monipuolinen kattaus palveluita niin arkiseen asiointiin kuin muotiin, kauneuteen ja hemmotteluun. Vuokraustilanne on erinomainen, sillä yli 90 prosenttia tiloista on varattu. Paikallisten ihmisten kädenjälki herättää kauppakeskuksen eloon, kun yhteistyössä tehty taide valloittaa kauppakeskuksen seinillä. Kauppakeskukseen, sen tulevaan palvelutarjontaan ja taiteeseen pääsee ennakkoon kurkkaamaan 15.5.2019 klo 15-19. Virallisia avajaisia päästään juhlimaan 5. syyskuuta.