SSO:n Prismat palvelevat 19.-23.12. puoleenyöhön asti

SSO:n Prismat Halikko, Lohja ja Nummela palvelevat tänä vuonna joulun alla 19.-23.12.2018 puoleenyöhön eli klo 24.00 asti.

- Useilla paikkakunnilla on asiakkaiden toiveiden myötä laajennettu aukioloja ja suuremmilla paikkakunnilla Prismat palvelevat joulun alla jopa vuorokauden ympäri. Meillä SSO:ssakin on toivottu, että jouluostoksille pääsisi vielä vähän myöhemminkin, ja nyt vastaamme asiakkaiden toiveisiin ainakin tämän vuoden osalta, kertoo SSO:n Prismojen johtaja Panu Kärjes.

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO:n Prismat Halikko, Lohja ja Nummela haluavat tänä vuonna helpottaa asiakkaiden joulukiireitä ja palvelevat joulun alla 19.-23.12.2018 puoleenyöhön eli klo 24.00 asti.

Lisätiedot: SSO:n Prismojen johtaja Panu Kärjes, puh. 044 3205 606

SSO palkkaa noin 300 kesätyöntekijää – Tavoitteena tarjota yhtä monta positiivista työkokemusta8.1.2019 14:21Tiedote

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO työllistää kesällä 2019 noin 300 nuorta. Kaksi kolmannesta SSO:n kesäpesteistä on yli 18-vuotiaille ja tämän lisäksi tarjolla on noin sata S-Kesis-paikkaa 15-17-vuotiaille, joissa nuoret tutustuvat työelämään vähintään parin viikon mittaisella jaksolla. Kokonaisuudessaan S-ryhmä työllistää kesällä ympäri Suomen noin 14 000 nuorta myymälöissä, ravintoloissa ja hotelleissaan. Haku kesätöihin on käynnissä nyt. S-ryhmä on tänäkin vuonna yksi Vastuullinen kesäduuni -kampanjan pääyhteistyökumppaneista: ”Tulevan kesän teema on positiivisuus, kannustaminen ja palautteen anto!”