SSO:n Prismat palvelevat pian ympäri vuorokauden

SSO:n kolmeen Prismaan haetaan kevään aikana useita uusia työntekijöitä, kun maaliskuun puolivälistä alkaen Prismat toteuttavat asiakkaiden arkea helpottavan uudistuksen: Halikon, Lohjan ja Nummelan Prismat aloittavat ympärivuorokautisen aukioloajan

Ympärivuorokautinen aukioloaika vastaa nykyasiakkaiden tarpeisiin

Halikossa, Lohjalla ja Nummelassa on 15.3.2021 alkaen mahdollista poiketa kellon ympäri ostoksille Prismaan. Ihan kylmiltään aukioloaikaa ei lähdetä pidentämään, sillä 24/7-aukioloa on testattu kaikissa kolmessa Prismassa jo kahtena vuonna joulun alla. Kokeiluista kertyneet kokemukset ovat olleet positiivisia, ja yöaukiolosta on saatu hyvää palautetta myös Prismoista muualta Suomesta.

– Aikaisemmat 24/7-aukiolomme ovat olleet suosittuja, mikä osoittaa, että asiakkaiden tarpeet ja ostoskäyttäytyminen ovat muuttuneet. Kun kauppa on aina auki, asiakas voi itse päättää, milloin haluaa asioida. Me emme enää rajaa sitä, vaan haluamme olla paikallinen suunnannäyttäjä, sanoo SSO:n Prismojen johtaja Panu Kärjes.

Selkeyttä päivän töihin

Yöaukiolon myötä osa kaupassa tavallisesti päiväsaikaan tehtävästä työstä voidaan siirtää yölle. Yölle aiotaan siirtää esimerkiksi hyllytystä ja muiden myymäläprosessien hoitamista, joka osaltaan helpottaa myös asiointia, kun hyllytys rytmittyy tasaisemmin.

Kaikkiin kolmeen SSO:n Prismaan rekrytoidaan työntekijöitä osuuskaupan omasta henkilökunnasta, ja lisävahvistusta etsitään myös avoimella haulla. ”Yövuorossa työskentely perustuukin lähtökohtaisesti vapaaehtoisuuteen, johon aiemman kokemuksemme perusteella on ollut enemmän halukkaita, mitä vuoroja on ollut tarjolla”, kertoo Kärjes.

Lisätietoja:
SSO:n Prismojen johtaja Panu Kärjes, 044 3205 606

Nuorten arkeen hyviä hetkiä Hope ry:n kautta – SSO tukee toimintaa17.2.2021 14:02:40 EETUutinen

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO:n hyväntekeväisyyskampanjan avulla tuetaan paikallista lasten ja nuorten syrjäytymistä ehkäisevää työtä. Yhteistyössä asiakasomistajien kanssa etsittiin paikallista, lasten ja nuorten hyvinvointia edistävää tukikohdetta. Asiakasomistajien ehdottamien kohteiden joukosta valittiin tukikohteeksi Hope Lohja, jonka toimintaa SSO tukee 1000 euron lahjoituksella. Tempaus oli yksi muiden joukossa, sillä SSO tekee vuosittain vahvasti työtä paikallisten toimijoiden kanssa tehdäkseen missionsa mukaisesti kotiseudusta yhdessä paikallisten ihmisten kanssa parempaa paikkaa elää.

SSO tarjoaa kesätyötä 300 nuorelle - Tavoitteena tarjota yhtä monta positiivista työkokemusta22.1.2021 09:45:15 EETTiedote

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO työllistää kesällä 2021 noin 300 nuorta. Kaksi kolmannesta SSO:n kesäpesteistä on yli 18-vuotiaille ja tämän lisäksi tarjolla on noin sata S-Kesis-paikkaa 15-17-vuotiaille, joissa nuoret tutustuvat työelämään vähintään parin viikon mittaisella jaksolla. Haku kesätöihin on käynnissä nyt. S-ryhmä on tänäkin vuonna yksi Vastuullinen kesäduuni -kampanjan pääyhteistyökumppaneista.