SSO:n ravintola Antonio ja kahvila Figaro kauppakeskus Plazassa uudistuvat kesän aikana

Kauppakeskus Plazassa toimivat SSO:n ravintola Antonio ja kahvila Figaro uudistetaan asiakkaiden toiveiden mukaisesti tulevan kesän aikana. Antoniossa työt alkavat mahdollisimman pian, Figaro palvelee normaalisti 1.6.2020 alkaen.

Havainnekuva Antonion tulevasta ilmeestä.

”Lähes kolmenkymmenen vuoden ajan Antonio ja Figaro ovat olleet läsnä asiakkaidemme arjessa ja juhlassa. Rakastettu Antonio syntyi Saloon vuonna 1992 ja myös Figaro on palvellut keskeisellä paikalla kauppakeskuksessa jo vuodesta 1995”, kertoo asiakkuuspäällikkö Marja Pekola.

Tilojen remontointi tarkoittaa Antonion puolella asiakastilojen ja koko keittiön perusteellista uusimista. ”SSO:lla teetetyn kuluttajaymmärrystutkimuksen mukaan asiakkaat toivoivat jo hieman aikaa nähneeseen ilmeeseen päivitystä. Nyt haluamme asiakkaitamme kuunnellen saattaa tilat uuteen uskoon ja varmistaa näin myös keittiön toiminnallisuus. Figaron viihtyisyyttä parannetaan tekemään tilasta raikkaampi ja tunnelmallisempi”, kuvailee Pekola.

”Ruokalistamme perustana säilyy edelleen käsin tekeminen ja maut, jotka itse valmistamme. Ytimessä ovat maukkaus, tuoreus ja värikkyys. Herkulliset burgerit, suosikkiplatterit ja listamme muut klassikot muodostavat ruokalistamme sydämen. Tunnelmamme tulee olemaan jatkossakin välitön ja rento, kuten ruokalistammekin. Juuri sellaista Antonion oloista ja näköistä iloista palvelua unohtamatta”, jatkaa Pekola.

Uudistustyöt Antoniossa alkavat pikimmiten ja valmistuminen on arvoitu syyskuulle. Figaro avaa ovensa nyt 1.6 ja palvelee koulujen alkuun saakka normaalisti.

Lisätiedot: asiakkuuspäällikkö SSO:n monitoimiravintolat, Marja Pekola, p. 044 7705 403

Havainnekuva Antonion tulevasta ilmeestä.
Havainnekuvaa Figarosta.
Havainnekuvaa Figarosta.

SSO palasi uuden mission myötä juurilleen – ”tehdään yhdessä parempi paikka elää”21.9.2020 14:32:27 EESTTiedote

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO palaa juurilleen uudistaessaan strategisen perustehtävän eli mission, joka on nyt ”tehdään yhdessä parempi paikka elää”. Uutta missiota toteutetaan nykyaikaisin keinoin uutta tekniikkaa ja innovaatioita hyödyntäen. SSO:n juuret ulottuvat vuoteen 1903, kun paikalliset maanviljelijät toivat omat tuotteensa paikalliseen osuuskauppaan myyntiin ja samalla tulivat perustaneeksi osuuskaupan. Juurille palaaminen tarkoittaakin ennen kaikkea yhdessä tekemistä - yhteistyötä asiakkaiden ja henkilökunnan sekä paikallisten toimijoiden kanssa. Se tarkoittaa myös ympäristön huomioimista enemmän kuin koskaan. ”Mission ytimessä on ajatus siitä, että osuuskaupan toiminnassa tärkeintä on asiakkaan saama paras mahdollinen hyöty - ei niinkään aina maksimaalinen tulos. Paikallisena toimijana haluamme vahvasti olla mukana voimistamassa alueen elinvoimaa, jotta kilpailukykyiset palvelut pysyvät alueella myös tulevaisuudessa”, kertoo SSO:n toimitusjohtaja Tapio Finér.

SSO:n ravintola Antonio ja kahvila Figaro kauppakeskus Plazassa avattiin täysin uudistuneina17.9.2020 13:58:38 EESTTiedote

Kun Antonio saapui Suomeen reilu parikymmentä vuotta sitten, kirjattiin uusi menu SSO:n ravintolahistoriaan. Antonio syntyi palosta luoda jotain uutta ja erilaista siihen maailmaan. Meksikolainen ruokakulttuuri ja sen lämminhenkisyys kiehtoi suomalaisia, ja näin Salon Seudun Osuuskauppa perusti oman pienen ”casan” Plazan kauppakeskukseen. Antonio on jakanut suomalais-meksikolaista ravintolan ilosanomaa vuodesta 1992. Vuosien saatossa Antonio löysi paikkansa paikallisten ja matkailijoiden sydämissä. Antonio oli remontissa kesäkuun alusta lähtien. Tänä aikana kaivettiin lattiat ylös, kaadettiin seiniä ja rakennettiin uusia. Remontille oli tilausta jo pelkästään ilmeen päivittämisen takia. Baaritiski on kutsuvasti keskeisellä paikalla ravintolasalia. Keskeisyydessä tärkeintä on ollut asiakkaan tavoitettavuus ja idea siitä, että haluamme olla keskellä elämää, lähellä ja avoin kaikille. Samalla uudistui kauppakeskuksen keskeinen kahvila Figaro. Istuinalueiden suunnittelussa haluttiin rakent