SSO:ssa tehdään uutta – avaamme uuden tunnelmallisen kukkakaupan Halikkoon

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO on asiakasomistajiaan varten - kehitämme toimintaamme tehdäksemme asiakkaan arjesta helpompaa ja erityisistä hetkistä vieläkin parempia. SSO pääsee nyt vastaamaan asiakkaiden toiveisiin ja avaa ikioman sidottuihin leikkokukkakimppuihin erikoistuneen kukkakaupan Prisma Halikon yhteyteen.

”Kukkien myynti on viime vuosien sisustus- ja kotoilutrendin myötä kasvanut. Asiakkaamme ovat toivoneet entistä laajempaa kukkavalikoimaa suositun marketvalikoimamme lisäksi. Haluamme nyt tuoda asiakkaillemme houkuttelevan kukkavalikoiman, josta taitavat floristimme löytävät sopivat kukat eri elämäntilanteisiin: onnentoivotuksiin, muistamisiin, juhlatunnelman luomiseen tai arjen ilahduttamiseen”, kertoo Halikon Prisman käyttötavaraosaston myyntipäällikkö Mari Träsk.

”Kukkakauppa on tarkoitus rakentaa Halikon Prisman infon viereen, entisiin S-Pankin tiloihin, jotka tullaan luonnollisesti remontoimaan uudelle palvelulle sopiviksi. Kukkakauppaan pääsee pistäytymään niin Prisman sisältä kuin kauppakäytävän puolelta. Tuleva tarjonta täydentää marketpuolen tarjontaa, ja uudessa toimipisteessä kimput sidotaan paikan päällä käsityönä, asiakkaiden toiveiden mukaisesti. Toiminnan käynnistys etenee ripeällä tahdilla ja avausta suunnitellaan jo alkukeväälle. Parhaillaan haemme kukkakaupalle ammattitaitoisia floristeja sekä lisäksi toimipisteen vetäjää, joka pääsee vielä itse vaikuttamaan kaupan visuaaliseen ilmeeseen ja tulevaan toimintaan. Kerromme lisää, kun suunnitelmat selkiytyvät”, paljastaa Mari.

Hiidensalmen Salen rakentaminen alkoi - avajaisia juhlitaan ensi vuoden alussa16.5.2022 18:20:34 EEST | Tiedote

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO osti Lohjan asuntomessualueella tarjouskaupalla myynnissä olleen tontin. Tontti sijaitsee liikenneympyrän vieressä Karstuntien ja Sahakadun välissä ja paikalle suunnitellaan uuden konseptin mukaista Hyvän mielen Salea. Uusi Sale toimii paikallisesti osuvalla palvelutarjonnallaan nopeana ostospaikkana ja suunnittelussa on erityisesti otettu huomioon luonto nyt ja tulevaisuudessa.