StaffPoint laajentaa toimintaansa Pirkanmaalla ostamalla Alen Consulting Oy:n

StaffPoint-konserni jatkaa kasvustrategiaansa ostamalla pirkanmaalaisen Alen Consulting Oy:n.

”Alen Consulting on perinteikäs henkilöstöpalveluyritys, joka on pitkäjänteisesti rakentanut asiakassuhteita valituilla toimialoilla. Yritys toimii pääasiassa Pirkanmaalla ja vahvistaa entisestään konsernimme läsnäoloa alueella. Alen Consulting vahvistaa meidän osaamistamme paikallisesti ennen kaikkea pienten ja keskisuurten yritysten sektorissa ja täydentää näin hienosti sekä StaffPointin että Valtin toimintaa Pirkanmaalla", kertoo StaffPoint-konsernin teollisuuden ja logistiikan toimialajohtaja Anssi Nieminen.

Alen Consultingin toimitusjohtaja ja pääomistaja Nina Koskinen on innostunut yritysjärjestelystä.

”Uskon, että yritysjärjestelyn myötä nykyiset asiakkaamme saavat entistä parempaa palvelua, ja vuokratyöntekijämme uusia työmahdollisuuksia laajemman asiakaskunnan johdosta. Lisäksi StaffPointin laaja verkosto helpottaa työvoiman saantia myös meidän asiakkaillemme. Konsernin digitaaliset työvälineet ja laajemmat asiantuntijaresurssit auttavat meitä kasvattamaan liiketoimintaamme entisestään. Tämä on myös minulle ja tiimilleni hieno mahdollisuus kehittyä edelleen isommassa organisaatiossa”, Koskinen sanoo.

Nina Koskinen siirtyy StaffPointin teollisuus- ja logistiikkatoimialan aluepäälliköksi vastaten StaffPointin teollisuuden ja logistiikan toimialan, Alen Consultingin ja Valtti Henkilöstöratkaisujen toiminnasta ja asiakkuuksista Pirkanmaalla ja Etelä-Pohjanmaalla.

Alen Consulting Oy:n liikevaihto vuonna 2021 oli noin 2,2 M€. Yhtiö toimii pääasiassa Pirkanmaalla teollisuus-, kiinteistöpalvelut- ja toimistotoimialoilla.
Lue: https://www.alenconsulting.fi

Anssi Nieminen 045 7881 6747

Nina Koskinen 050 555 0392

StaffPoint-konserni on Työn Osaaja, joka yhdistää ihmiset, työpaikat ja teknologian.
Tarjoamme monipuolista osaamista työuran koko elinkaarelle. Täyden palvelun HR-talon tarjoomamme kattaa henkilöstövuokrauksen ja rekrytoinnin, strategiset HR-ratkaisut sekä valmennus- ja työkykypalvelut.

StaffPoint-konserni ja sen yhtiöt työllistävät vuosittain keskimäärin yli 12 000 henkilöä Suomessa ja Espanjassa.

Olemme globaalin Randstadin kumppani ja edustaja Suomessa sekä muualla Baltiassa.

Lisätietoja palveluista ja työmahdollisuuksista: www.staffpoint.fi

Työssä jaksamiseen voi ja kannattaa vaikuttaa – Leijona-valmentaja ja konsernijohtaja haastavat yritykset ja yksilöt toimimaan7.2.2022 16:16:27 EET | Blogi

Pandemian kiihdyttämä työelämän muutos on laittanut monien hyvinvoinnin koetukselle niin psyykkisesti kuin fyysisesti. Kun erityisesti tietotyöläisten liikkuminen ja aito vuorovaikutus vähenevät ja henkinen paine kasvaa, ihminen joutuu väistämättä koville. Kuinka tilanteeseen tulisi reagoida? Nyt vastauksensa antavat Leijona-valmentaja Jukka Jalonen sekä StaffPointin, Suomen Olympiakomitean tuoreen kumppaniyrityksen, toimitusjohtaja Anu Ahokas.