StaffPoint OyStaffPoint Oy

StaffPoint osti Henrico Digital Oy:n liiketoiminnan

Henkilöstöpalvelualan yritys StaffPoint-konserni jatkaa kasvustrategiaansa ostamalla digitaalisen liiketoiminnan konsultointitalon Henrico Digitalin.

Tomi Pyyhtiä

”Henrico Digital on rakentanut viimeisen puolentoista vuoden aikana ketterän ja pelirohkean digitaalisen liiketoiminnan konsultointiverkoston, digialan ammattilaisten suorahaun sekä Interim-palveluiden kokonaisuuden. Henrico tuo meille lisää osaamista ennen kaikkea digitaalisen liiketoiminnan ymmärtämiseen”, kertoo StaffPoint-konsernin toimitusjohtaja Anu Ahokas.

Henrico Digitalin perustaja, toimitusjohtaja ja omistaja Tomi Pyyhtiä on innostunut yritysjärjestelystä:

”Uskon, että yritysjärjestelyn myötä nykyiset asiakkaamme saavat entistä parempaa palvelua ja Henrico Digitalin senior freelancerit uusia työmahdollisuuksia laajemman asiakaskunnan johdosta. Koronan takia digitaalinen liiketoiminta ottaa monella toimialalla nyt jättiharppauksia eteenpäin. Tässä hetkessä ketterät ja pelirohkeat yritykset tulevat voittamaan huomisen digiliiketoiminnassa. Me olemme heitä varten ja auttamassa heitä onnistumaan”, Pyyhtiä sanoo.

”Henrico Digitalin senioriosaajilla, itseni mukaan lukien, on pitkä tausta digiliiketoiminnan esimies- ja johtamistehtävistä isoissa yrityksissä. Olemme itse olleet vetämässä verkkokauppoja ja rekrytoimassa digialan ammattilaisia sekä ketteriä digitiimejä. Tämän kokemuksemme avulla ymmärrämme todella hyvin digitaalisten liiketoimintojen tarpeet ja lainalaisuudet. Pystymme auttamaan kustannustehokkaasti ja ketterästi asiakkaitamme onnistumaan digitaalisessa liiketoiminnassa,” Pyyhtiä jatkaa.

Tomi Pyyhtiä jatkaa Henricon toimitusjohtajana vastaten sen asiakkuuksien hoidosta sekä myynnistä uusille asiakkaille Suomessa ja koko Pohjoismaissa. Henrico tekee StaffPointin kanssa tiivistä yhteistyötä täydentäen sen toimialaosaamista erityisesti digialan asiantuntijoiden ja johtajien rekrytoinneissa sekä kysyntäänsä kasvattaneissa digijohtamisen Interim-rooleissa (CDO, CMO, Interim Head of Digital jne.)

Henrico Digitalin koko verkoston myynti vuonna 2020 oli 350 000 €. Henrico tarjoaa palveluitaan Pohjoismaissa keskittyen vahvasti Suomen markkinoille. Lue lisää: https://www.henrico.fi

StaffPointin CFO Timo Leinonen
puh. 0400 793 073, timo.leinonen@staffpoint.fi

Henricon toimitusjohtaja Tomi Pyyhtiä
puh. 050 388 4106, tomi.pyyhtia@henrico.digital

Tomi Pyyhtiä

StaffPoint-konserni suurena rekrytointitalona tekee työelämän löytöjä. Näemme nopeasti, millaisella osaamisella työntekijä onnistuu ja millaisilla HR-ratkaisuilla yritys menestyy. Teemme parasta mahdollista työelämää – sinun kanssasi.