StaffPoint OyStaffPoint Oy

StaffPoint syventää osaamistaan pienten ja keskisuurten yritysten kumppanina: ostaa Valtti Henkilöstöratkaisut Oy:n

StaffPoint-konserni jatkaa kasvustrategiaansa ostamalla pirkanmaalaisen Valtti Henkilöstöratkaisut Oy:n.

”Valtti on lähes vuosikymmenen ajan rakentanut pitkäaikaisia asiakassuhteita valituilla toimialoilla. Valtti toimii pääasiassa Pirkanmaalla ja vahvistaa näin konsernimme läsnäoloa alueella. Valtti tuo meille lisää osaamista ennen kaikkea paikallisen markkinan pienten ja keskisuurten yritysten toiminnan ymmärtämiseen”, kertoo StaffPoint-konsernin toimitusjohtaja Anu Ahokas.

Valtin toimitusjohtaja ja pääomistaja Laura Helasjoki-Ristimäki on innostunut yritysjärjestelystä:

”Uskon, että yritysjärjestelyn myötä nykyiset asiakkaamme saavat entistä parempaa palvelua ja vuokratyöntekijämme uusia työmahdollisuuksia laajemman asiakaskunnan johdosta. StaffPoint-konsernin digitaaliset työvälineet ja laajemmat asiantuntijaresurssit auttavat meitä kasvattamaan liiketoimintaamme entisestään. Tämä on myös minulle ja tiimilleni hieno mahdollisuus kehittyä omilla urillamme isommassa organisaatiossa”, Helasjoki-Ristimäki sanoo.

Laura Helasjoki-Ristimäki jatkaa asiakkuusjohtajana vastaten tiimeineen Valtin asiakkuuksien hoidosta sekä myynnistä uusille pk-yritysasiakkaille Pirkanmaalla ja sen lähialueilla.

Valtti Henkilöstöratkaisut Oy:n liikevaihto vuonna 2018 oli 3,3 M€. Yhtiö toimii pääasiassa Pirkanmaalla teollisuus-, kiinteistöpalvelut- ja toimistotoimialalla.

Anu Ahokas
StaffPoint-konsernin toimitusjohtaja
(yhteydenotot viestintä- ja markkinointipäällikkö
Mariliina Karpon kautta, 050 543 8553

StaffPoint-konserni suurena rekrytointitalona tekee työelämän löytöjä. Näemme nopeasti, millaisella osaamisella työntekijä onnistuu ja millaisilla HR-ratkaisuilla yritys menestyy. Teemme parasta mahdollista työelämää – sinun kanssasi.