STARK aloittaa konevuokrausliiketoiminnan Turusta

Stark-rakennustarvikeketju avaa Suomen ensimmäisen palvelevan konevuokraamon rautakaupan yhteydessä. Turun Skanssin Stark-myymälässä sijaitsevassa vuokraamossa on runsas valikoima, joka palvelee Turun seudun rakennusliikkeitä ja samalla kaikkia Starkin asiakkaita. Konevuokraamossa ammattilaisia ja kuluttajia palvelee myyjät, joilla on useiden vuosien kokemus vuokraustoiminnassa.

STARK Rent konevuokraustoiminta alkaa Turun Skanssista 13.9.

”Konevuokraustoiminnan yhdistäminen rautakauppaan on Euroopassa yleistä”, kertoo toimitusjohtaja Harri Päiväniemi ”Esimerkiksi Tanskassa konevuokraustoimintaa on ollut jo kolmekymmentä vuotta. Suomessa Stark on ensimmäinen oman, laajamittaisen, palvelevan vuokraustoiminnan aloittaja. Näemme, että Suomessa on nyt hyvä hetki lähteä viemään eteenpäin tätä rautakaupan yhteydessä toimivaa palvelua ja näin myös edesauttaa ja sujuvoittaa asiakkaittemme liiketoimintaa.”

”Starkissa ammattilaista palvelee aina ammattilainen, ja Turun Skanssin myymälän yhteydessä sijaitsevassa vuokraamossa työskentelee ammattitaitoiset ja kokeneet vuokraamomyyjät”, sanoo kehitysjohtaja Lasse Kalmi, joka vastaa vuokrausliiketoiminnan kehittämisestä koko Stark-ketjun näkökulmasta. ”Skanssin valikoimasta löytyy nyt noin 200 tuotetta, myös ns. raskasta kalustoa; Betonointi-, pumppu-, nosto- ja siirtokalustoa sekä poraus- ja piikkauskoneita, sirkkeleitä, sahoja ja leikkureita, alumiinitelineitä ja nostimia. Tuotevalikoimaan on helppo tutustua vuokrauskuvastosta.”

Vuokrauspalvelu sujuvoittaa rakentajan omaa tekemistä

Konevuokrauspalvelu helpottaa rakentajan arkea ja mahdollistaa rakentajalle tuottavuuden kasvua hänen omassa tekemisessään. Vuokrauksen kautta rakentajalla ei ole aina tarvetta investoida kalliisiin koneisiin.  Hän saa Starkilta käyttöönsä korkealaatuiset ja käyttöturvalliset tuotteet ilman huolto- ja varastointikustannuksia sekä käyttöopastuksen ammattilaiselta. Vuokrausajat ovat joustavia ja samalla käynnillä rakentaja voi hankkia myymälästä muut työmaalla tarvitsemansa rakennustarvikkeet.

Harri Päiväniemi

Lasse Kalmi
kehitysjohtaja

STARK Rent konevuokraustoiminta alkaa Turun Skanssista 13.9.

STARK on palvellut suomalaisia rakentajia 150 vuotta

Rakennustarvikeyritys Stark on palvellut 150 vuotta suomalaisia rakentajia ja on nykyisinkin yksi alansa johtavista toimijoista. Starkissa ammattiasiakasta palvelee aina ammattilainen. Kuluttaja on myös tervetullut ja hän saa ammattilaisen palvelua esimerkiksi korjausrakentamisen projektiinsa. Asiakas saa aina avukseen vastuumyyjän, joka huolehtii hänen projektistaan, auttaa suunnittelussa ja materiaalivalinnoissa. Starklaisia on noin 1000 ympäri Suomen ja valtakunnallinen 27 myymälän myymäläverkosto ja verkkokauppa palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta www.stark-suomi.fi. STARK kuuluu Pohjoismaiseen STARK Group – konserniin.

STARK Suomi juhlii tänä vuonna 150-vuotista taivaltaan rakennusalan materiaalitoimittajana. Starkin pitkä historia kuvaa yrityksen kehityksen tuontikaupasta monialayhtiöksi ja alan johtavaksi valtakuunnalliseksi rakennusmateriaalien jakelijaksi Suomessa. Juhlavuoden teemana on ”vahva vuodesta 1868”.

STARK Rent laajenee pääkaupunkiseudulle - konevuokraus rakentajien suosiossa13.2.2019 14:14:17 EETTiedote

Stark on yhdistänyt ensimmäisenä Suomessa laajan, palvelevan konevuokraustoiminnan rautakauppaan ja avaa nyt myös pääkaupunkiseudulle Helsingin Suutarilan myymälän yhteyteen ensimmäisen pääkaupunkiseudun Stark Rent -vuokraamon. Stark-myymälässä sijaitsevassa vuokraamossa on runsas valikoima, joka palvelee alueen rakennusliikkeitä ja samalla kaikkia asiakkaita. Laajan valikoiman konevuokraamossa rakentajia ja kuluttajia palvelevat ammattilaiset.