STARK Kuopio uudistui - ammattiasiakkaan palvelu paranee

Stark Kuopio on avattu uudistuneena 3.2. Uudistus noudattaa Starkin tuoretta konseptia ja palvelee noutavaa asiakasta sekä rakennusliikkeitä entistä paremmin. Merkittävä muutos näkyy paitsi noutopihalla myös myymälässä, jossa uusi esillepano näyttelyalueineen ja selkeine opasteineen auttaa asiakasta löytämään hänelle tärkeät materiaalit ja käyttöyhteystuotteet.
Yksikönpäällikkö Ismo Koski (oik) ja myynninpäällikkö Hannu Hynynen ovat tyytyväisiä uudistukseen, joka palvelee alueen rakentajia entistä paremmin.

- Kuopio on muuttovoittoalue ja uskomme alueen markkinaan. Haluamme kehittää palveluamme rakentava asiakas lähtökohtana, parantamalla ja nopeuttamalla asiointia myymälässä ja noutopihalla, sanoo toimitusjohtaja Harri Päiväniemi. Uuden konseptin mukaisia myymäläuudistuksia on toteutettu jo useilla paikkakunnilla ja kevennettyjä myymäläkohtaisia parannuksia muualla verkostossamme. Konsepti on saanut hyvää palautetta asiakkailta, sillä uusi konseptimme on sujuvoittanut ja helpottanut heidän asiointiaan meillä. Jatkamme verkoston edelleen kehittämistä rakentaja-asiakkaan tarpeet edellä.

Noutopihalla parannettu toimintamalli

Stark Kuopion yksikönpäällikkö Ismo Koski on tyytyväinen noutopihan uudistuneeseen toimintamalliin;

-  Johtotähtenä uudelleenjärjestelyissä ovat olleet asioinnin kokonaispalvelun kehittäminen, loogisuus ja selkeys. Haluamme olla alueen rakentajien ykkösostopaikka ja näen, että uudistuksen myötä rakentavan asiakkaan palvelut täällä paranevat. Noutopiha ja sen toimivuus on ammattirakentajalle tärkeää, ja olemme uusineet sen toimintamallia palvelemaan noutavaa asiakasta entistä sujuvammin ja nopeammin. Kaikki rakentajan perustarpeet ja avaintuotteet löytyvät noutopihalta helposti mukaan. Noutopihalle on rakennettu uusi sisäänkäynti ja palvelupiste, jolloin noutavan asiakkaan ei ole välttämätöntä aina käydä myymälässä, jos sen hetkisen tarpeen mukaiset materiaalit löytyvät noutopihalta.

Näyttelyalueella vaihtoehtojen vertailu helppoa

- Yhdistetty kassa- ja palvelupiste on sijoitettu myymälän sisäänkäynnin yhteyteen ja asiakas saa heti palvelua myymälään saapuessaan, Ismo Koski jatkaa. Myymälän esillepano ja yhtenäinen näyttelyalue sekä asiointia helpottava opastus on suunniteltu palvelemaan niin ammattirakentajien, kuin kuluttajienkin tarpeita. Esimerkiksi Villeroy & Bochin laadukkaat laatat ja Domestic-keittiö- ja kylpyhuonemaailma ovat nyt laajasti ja näyttävästi esillä. Rakentajan on luontevaa ja sujuvaa valita materiaalit kohteeseen asiakkaan kanssa paikan päällä, kun eri vaihtoehtojen vertailu on helppoa ja koko valikoima näkyvillä. Puumaailma on uudistuksen yhteydessä rakennettu laajempana myymälään ja nyt listat, paneelit ja saunatuotteet ovat sisätiloissa ja hyvin esillä.  Olemme uudistaneet myös valikoimaa, ja siinä näkyy painotus ammattilaisten materiaalitarpeisiin. Asiakas löytää rakennustarvikkeet uusien esillepanojen ansiosta käyttöyhteystuotteineen helposti.

Stark Kuopiossa avajaiset jatkuvat kahden viikon ajan, kun ammattiasiakkaat tutustuvat uudistuneeseen myymälään ja noutopihaan.

Ismo Koski, STARK Kuopio, puh. +358 40 359 2639
Harri Päiväniemi, Stark Suomi Oy, puh.+358 40 643 1800

Olarinluoma 15

09 3541 0000https://yritys.stark-suomi.fi/

Me Starkissa uskomme, että jokainen työmaa tekee meidät vahvemmaksi. Meitä yhdistää tavallista tukevampi intohimo rakentamiseen, innostus sekä vastuuntuntoinen suhtautuminen asiakkaidemme liiketoimintaan ja tarpeisiin. Päällimmäisenä meillä on halu auttaa asiakkaitamme löytämään heille sopivat tuotteet, palvelut ja ratkaisut. Rakennustarvikeyritys Stark on palvellut suomalaisia rakentajia jo vuodesta 1868. Starklaisia on noin 1000 ympäri Suomen ja valtakunnallinen 26 myymälän verkostomme sekä verkkokauppa palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta  www.stark-suomi.fi. Stark on osa Pohjois-Euroopan suurinta rakennustarvikeyritystä STARK Groupia.

Tutkimus: Mökkiä ostettaessa jätetään ”remontointivara” huomattavasti useammin kuin kotia hankittaessa17.4.2024 08:45:00 EEST | Tiedote

Vain kymmenes suomalaisista ostaisi uudeksi kodikseen oman budjettihaarukkansa alapäässä olevan kohteen, joka vaatii paljon remonttitöitä, kun taas noin seitsemän kymmenestä kallistuisi hieman kalliimpaan vaihtoehtoon, jossa ei olisi akuutteja remonttitarpeita. Mökkiä ostettaessa remontointia ei siis vieroksuta läheskään yhtä paljon, selviää Stark Suomi Oy:n teettämästä tuhannen vastaajan Suomalaiset remontoivat ja rakentavat 2024 -tutkimuksesta.

Stark selvitti, mistä syystä suomalaiset remontoivat – kauneus on 7 kertaa tärkeämpää kuin muutokset pohjaratkaisuun4.4.2024 09:25:00 EEST | Tiedote

Tuhannesta suomalaisesta kolme neljästä vastaa asuntonsa olevan vähintäänkin pienen remontin tarpeessa, selviää Stark Suomi Oy:n teettämästä Suomalaiset remontoivat ja rakentavat 2024 -tutkimuksesta. Remontointitarve kumpuaa ensisijaisesti (63 %) halusta saada asunnosta silmää miellyttävämpi. Hieman alle puolet vastaajista puolestaan kokee paikkojen käyttöiän tulevan jo vastaan. Ainoastaan noin joka kymmenes haluaa remontoida siksi, että he kokevat asunnon pohjaratkaisun kömpelöksi.