STARK laajentaa aukioloaikansa Tampereella – Rakennustarvikekauppa käy 24/7

Johtava ammattilaisten rakennustarvikeketju STARK laajentaa tänään Tampereen Nekalassa sijaitsevan liikkeensä aukioloajan ympärivuorokautiseksi. STARK NONSTOP 24/7 –nimellä kulkeva myymäläkonsepti ja noutopiha palvelevat rakentavaa asiakasta entistä sujuvammin ja tarjoavat joustavan, kellonajasta riippumattoman asiointimahdollisuuden – nyt myös Tampereella.

”Asiakas valitsee asiointiaikansa ja me palvelemme. Aukioloajan laajentamisessa on kyse reilusta palvelutason nostosta, joka lisää joustavuutta asiakkaidemme asiointiin. Kyse on uraauurtavasta uudistuksesta koko alalla, ja asiakkaamme ovat ottaneet sen vastaan suurella mielenkiinnolla ja ilolla”, kertoo STARK Nekalan yksikönpäällikkö Janne Merikoski.

Nekalan NONSTOP 24/7 on Starkin kolmas uuden palvelumallin mukainen rakennustarvikeliike. Muut nyt valtakunnalliseksi laajentuneen NONSTOP-konseptin liikkeet sijaitsevat Vantaan Petikossa ja Oulun Takalaanilassa.

”Tänään avautuva Tampereen 24/7 vahvistaa asemaamme Pirkanmaan johtavana rakennustarvikeliikkeenä ja nostaa palvelutasoamme entisestään. Nekalan yksikkö on täyden palvelun rakennustarvikeliike: valikoimamme ja palvelumme ovat viilattu ammattimaisesti rakentavia asiakkaitamme varten, ja asioinnin sujuvuuteen on kiinnitetty entistä enemmän huomiota. Nekalassa palvelee myös oma rakennuskonevuokraamomme”, toteaa Starkin toimitusjohtaja Harri Päiväniemi.

Starkin visiona on olla alan luotetuin rakennustarvikeliike.

”Se edellyttää meiltä paitsi oman toimintamme jatkuvaa kehittämistä, myös rohkeutta ja näkemystä uudistaa alaa ja sen totuttuja rakenteita. Olen erittäin tyytyväinen, että pystymme takaamaan pääkaupunkiseudun, Oulun ja Tampereen alueen rakentajille ja työmaille alan parhaat palvelut; kaikki saman katon alta ja mihin kellonaikaan tahansa”, Päiväniemi lisää.

Aukioloajan laajennus on lisännyt STARK Nekalan työvoiman tarvetta. Kuumimmillaan oleva sesonki ja 24/7:n avaus ovat nostaneet henkilöstömäärää noin 15:llä. STARK palvelee Tampereella Nekalan lisäksi kaikkia asiakasryhmiään myös Lielahdessa ja ammattiasiakkaita Hankkiossa.

STARK lukuina

Starkin valtakunnallinen 26 myymälän verkosto sekä verkkokauppa palvelevat ammattilais- ja kuluttaja-asiakkaita ajasta ja paikasta riippumatta ympäri Suomen. Starkin liikevaihto 2020 päättyneellä tilikaudella oli 570 milj. euroa ja henkilöstöä yrityksellä on noin 1000. Starkilla on neljä jakelukeskusta, jotka sijaitsevat Helsingissä, Tampereella, Turussa ja Oulussa.  STARK Suomi on osa Pohjois-Euroopan suurinta rakennustarvikeyritystä STARK Groupia, joka toimii viidessä maassa. Sen liikevaihto on yli 4 mrd. euroa ja henkilöstöä Suomessa, Tanskassa, Ruotsissa, Norjassa ja Saksassa on yhteensä noin 10 000.

Harri Päiväniemi, toimitusjohtaja, STARK Suomi Oy, puh. 040 643 1800
Janne Merikoski, yksikönpäällikkö, STARK Tampere Nekala, puh. 044 773 0463

Me Starkissa uskomme, että jokainen työmaa tekee meidät vahvemmaksi. Meitä yhdistää tavallista tukevampi intohimo rakentamiseen, innostus sekä vastuuntuntoinen suhtautuminen asiakkaidemme liiketoimintaan ja tarpeisiin. Olemme palvelleet suomalaisia rakentajia jo vuodesta 1868. Starklaisia on noin 1000 ympäri Suomen ja valtakunnallinen 26 myymälän verkostomme, jakelukeskuksemme sekä verkkokauppa palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta. Stark on osa Pohjois-Euroopan suurinta rakennustarvikeyritystä STARK Groupia.

Historiallinen purjehdus on päätöksessä - Yksinpurjehtija Ari Huusela ja STARK Imoca saapuivat maaliin5.3.2021 11:06:50 EET | Tiedote

Yksinpurjehtija Ari Huusela ja STARK Imoca ovat juuri saapuneet Vendée Globe -kilpailun maaliin Ranskassa. Huuselan vastaanottivat Les Sables d’Olonnessa hänen tiiminsä, kisajärjestäjien tervetuloseremoniat sekä kansainvälinen lehdistö. Ensimmäisenä suomalaisena ja pohjoismaalaisena maailman vaativimpaan yksinpurjehtijoiden valtamerikilpailuun osallistuneen Huuselan matka maailman ympäri kesti 116 päivää ja se kirjoitetaan osaksi suomalaisen merenkulun historiaa. Neljän vuoden välein purjehdittava Vendée Globe starttasi 8. marraskuuta Ranskan Les Sables d’Olonnesta.