DT Finland Oy (STARK)

STARK nimitti Seppo Hakasen Etelä-Suomen aluejohtajaksi

Stark on nimittänyt KTM Seppo Hakasen Etelä-Suomen aluejohtajaksi ja kaupallisen johtoryhmän jäseneksi 11.6. alkaen. Hakanen raportoi tehtävässään myynnistä ja operaatiosta vastaavalle johtajalle, Markku Valteelle.

Seppo Hakanen

Seppo Hakanen siirtyy Starkille Electroluxin myyntijohtajan tehtävästä, jossa hänellä lisäksi on ollut maajohtajan vastuu pienlaitteet-sektorilla. Lisäksi Hakasella on pitkä kokemus useista kansainvälisistä yrityksistä kuten Elisa, Telia Sonera ja Arrow Finland, joissa hän on toiminut myynnin ja markkinoinnin johtotehtävissä kuluttaja- ja yritysasiakkaille.

- Erinomaista saada Sepon kaltainen kokenut myynnin ammattilainen Starkin tiimiin, toteaa Markku Valtee. Hakasen nimitys tukee Starkin tavoitteita ja hänen johdollaan Etelä-Suomen alueella on hyvät edellytykset kehittää toimintaa entistä vahvemmin kasvustrategiamme mukaiseen suuntaan. Olen vakuuttunut, että asiakkaamme ja me hyödymme hänen laajasta kokemuksestaan ja osaamisestaan.

- Olen innostunut tästä tehtävästä ja mahdollisuudesta, sanoo Seppo Hakanen. Starkissa on toimiva kasvustrategia ja paljon vahvaa osaamista. Haluan osallistua ja osaltani vaikuttaa Starkin palvelujen ja myynnin kehittämiseen ja odotan innolla asiakasyhteistyötä - kun asiakkaat menestyvät, myös Stark menestyy.

STARK lukuina
Myymälät                               27 myymälän valtakunnallinen verkosto ja verkkokauppa
Henkilöstö                             1000
Liikevaihto                             588 milj. €  (Tilikausi 1.8.2016 - 31.7.2017)

STARK on palvellut suomalaisia rakentajia 150 vuotta
Rakennustarvikeyritys STARK on nyt palvellut 150 vuotta suomalaisia rakentajia ja on nykyisinkin yksi alansa johtavista toimijoista. STARK Suomi juhlii tänä vuonna 150-vuotista taivaltaan rakennusalan materiaalitoimittajana. STARKin pitkä historia vie Viipurista Lahteen ja kuvaa STARKin kehityksen tuontikaupasta monialayhtiöksi ja alan johtavaksi valtakuunnalliseksi rakennusmateriaalien jakelijaksi Suomessa. Juhlavuoden teemana on ”vahva vuodesta 1868”.

Kuvia kuvapankista: https://stark-suomi.digtator.fi:443/public/fb85f436acC2.aspx

Markku Valtee
johtaja, myynti ja operaatiot
STARK Suomi / DT Finland Oy

Seppo Hakanen

DT Finland Oy (STARK)

STARK on sujuvan rakentamisen mahdollistaja ja ammattirakentajan paras kaveri. Kattava rakennustarvikkeiden tuotevalikoima, täsmällinen ja joustava logistiikka sekä rakennustarvikkeiden erikoisosaajamme palvelevat rakentamisen ja teollisuuden ammattilaisia sekä kuluttajia. Starklaisia on noin 1000 ympäri Suomen ja valtakunnallinen 27 myymälän myymäläverkosto ja verkkokauppa palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta www.stark-suomi.fi. STARK kuuluu Pohjoismaiseen STARK Group – konserniin.

Lue lisää julkaisijalta DT Finland Oy (STARK)

STARK nimittää Pasi Korhosen hankintajohtajaksi20.9.2018 14:10Tiedote

Pasi Korhonen on nimitetty 1.10. alkaen STARK Suomen hankintajohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi. Korhonen siirtyy Starkille Eltel Networks Oy:n hankintajohtajan tehtävästä. Hän on aiemmin toiminut kansainvälisissä hankinnan johtotehtävissä mm. Skanskalla, Outokumpu Oyj:ssä, Ruduksella sekä irlantilaisessa rakennustarvikekonserni CRH plc:ssä. Nykyinen osto- ja logistiikkajohtaja Kari Wahlman jatkaa johtoryhmässä logistiikkajohtajana.

Vastuullinen puurakentaminen on MaxBuildin toiminnan ytimessä12.7.2018 15:37Tiedote

Maaseutumainen ja tunnelmallinen puinen kylä, kuitenkin pääkaupungissa ja hyvien palvelujen ja yhteyksien äärellä. Idyllinen yhteisöllinen asuinmiljöö - toimitusjohtaja Kristo Herold rakennusliike MaxBuildistä esittelee ylpeänä Helsingin Myllypurossa seitsemää ns. pitkästä tavarasta rakennettua taloyhtiötä (n. 140 asuntoa), vuonna 2016 valmistuneessa puutalokylässä Myllyväenkadulla, jossa viehättävät pihakadut kiertävät rinteessä keskuskadun sydäntä. Heinä- elokuun vaihteessa aloitetaan raivaustyö läheisellä Valssimyllynkadulla, jonne nousee niin ikään kestävästi tuotetuista puumateriaaleista 53 rivi- ja paritaloasuntoa kallioiselle metsäalueelle kaupungin yläpuolelle.

STARK esittelee Porin Asuntomessuilla maan laajimman terassimateriaalivalikoiman5.7.2018 10:00Tiedote

Tänä vuonna 150-vuotisjuhliaan viettävä STARK on mukana Porin Asuntomessuilla maan kattavimmalla terassimateriaali- ja tarvikevalikoimalla. Osastolla Ua18 ovat terassirakentajan inspiraatioksi esillä laadukkaat terassilaudat sekä kivi- ja laattamateriaalit piharakentamiseen perustus- ja kiinnitystarpeineen, portaineen ja kaiteineen. Materiaaleissa on runsaasti vaihtoehtoja ja mahdollisuuksia yksilöllisiin valintoihin.