STARK nimitti Timo Rytkösen ja Lassi Vasaramäen aluejohtajiksi

Stark on nimittänyt Timo Rytkösen Etelä-Suomen ja Lassi Vasaramäen Keski-Suomen alueesta vastaaviksi johtajiksi sekä kaupallisen johtoryhmän jäseniksi. Pohjois-Suomen aluejohtajana jatkaa Sami Vehmanen.

Timo Rytkönen siirtyy tehtävään Starkin markkina-alueen päällikön roolista. Aiemmin hän on työskennellyt Saint-Gobainilla, Gyproc- ja Isover-tuotteiden myyntipäällikkönä. Lassi Vasaramäki siirtyy Starkiin Parocilta, jossa hän on vastannut rakennuseristeiden liiketoiminnasta Suomessa. Aluejohtajat raportoivat tehtävässään Starkin operaatioista vastaavalle johtajalle, Seppo Hakaselle.

Rakentaminen on ennen kaikkea joukkuepeliä ja rakennustarvikekaupalla on siinä pelinrakentajan rooli. Menestykseen vaaditaan herkkää korvaa, hyvää pelisilmää ja aidosti reilua asennetta sekä yhteispeliä kaikilta osapuolilta. Rakentajataustani, pitkä kokemukseni rakennustarvikekaupan puolelta sekä tuoreet näkemykseni teollisuudesta ovat varmasti eduksi vahvan yhteistyön rakentamisessa. On hienoa aloittaa motivoituneen joukkueemme kapteenina”, sanoo Lassi Vasaramäki.

“Hienoa päästä vetämään etelän alueen kokonaisuuta. Uskon että kokemukseni teollisuuden puolelta tuo hyvän pohjan tehtävään ja antaa erilaisia näkökulmia tekemiseen. Jo nyt vahvaa tekemistä on hyvä lähteä kehittämään ja viemään eteenpäin”, toteaa Timo Rytkönen.

”Toivotan Lassin ja Timon lämpimästi tervetulleeksi Starkiin ja uusiin, vastuullisiin tehtäviinsä. Molemmilla on vahva tausta teollisuuden puolelta ja uskon heidän tuovan paljon uutta näkemystä ja osaamista 26 yksikkömme arkeen ja asiakkaidemme entistäkin reilumpaan palveluun. Tavoitteenamme on kehittää myymälöiden ja noutopihojen toimintaa entisestään, ja aluejohtajat ovat siinä avainroolissa”, sanoo Seppo Hakanen, Starkin liiketoimintajohtaja.

STARK lukuina

Starkin liikevaihto 2020 päättyneellä tilikaudella oli yli 570 milj. euroa. Markkinaosuus on lähes 20 % ja henkilöstöä työskentelee 26 toimipisteessä ja jakelukeskuksissa noin 1000. Stark Suomi Oy kuuluu STARK-konserniin, joka on Pohjois-Euroopan johtava rakennustarvikeketju. Se toimii viidessä maassa ja yli 400 toimipisteessä. STARK Groupin liikevaihto on noin neljä miljardia euroa ja työntekijöitä on noin 10 000.

Terhi Jokinen, viestintäjohtaja, STARK Suomi Oy, puh. 040 566 1000.

Me Starkissa uskomme, että jokainen työmaa tekee meidät vahvemmaksi. Meitä yhdistää tavallista tukevampi intohimo rakentamiseen, innostus sekä vastuuntuntoinen suhtautuminen asiakkaidemme liiketoimintaan ja tarpeisiin. Olemme palvelleet suomalaisia rakentajia jo vuodesta 1868. Starklaisia on noin 1000 ympäri Suomen ja valtakunnallinen 26 myymälän verkostomme, jakelukeskuksemme sekä verkkokauppa palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta. Stark on osa Pohjois-Euroopan suurinta rakennustarvikeyritystä STARK Groupia.

Historiallinen purjehdus on päätöksessä - Yksinpurjehtija Ari Huusela ja STARK Imoca saapuivat maaliin5.3.2021 11:06:50 EETTiedote

Yksinpurjehtija Ari Huusela ja STARK Imoca ovat juuri saapuneet Vendée Globe -kilpailun maaliin Ranskassa. Huuselan vastaanottivat Les Sables d’Olonnessa hänen tiiminsä, kisajärjestäjien tervetuloseremoniat sekä kansainvälinen lehdistö. Ensimmäisenä suomalaisena ja pohjoismaalaisena maailman vaativimpaan yksinpurjehtijoiden valtamerikilpailuun osallistuneen Huuselan matka maailman ympäri kesti 116 päivää ja se kirjoitetaan osaksi suomalaisen merenkulun historiaa. Neljän vuoden välein purjehdittava Vendée Globe starttasi 8. marraskuuta Ranskan Les Sables d’Olonnesta.

STARK laajentaa aukioloaikansa ympärivuorokautiseksi Oulussa - Uudistettu 24/7 avataan tänään21.1.2021 13:01:19 EETTiedote

Suomen johtava ammattilaisten rakennustarvikeketju STARK avaa tänään Ouluun ympäri vuorokauden auki olevan, uudistetun liikkeen. STARK Nonstop –nimellä kulkeva myymäläkonsepti noutopihoineen palvelee rakentavaa asiakasta entistä sujuvammin, ja tarjoaa joustavan, kellonajasta riippumattoman asiointimahdollisuuden. Starkin ensimmäinen Nonstop avattiin viime keväänä Vantaan Petikossa.