STARK nimitti Timo Rytkösen ja Lassi Vasaramäen aluejohtajiksi

Stark on nimittänyt Timo Rytkösen Etelä-Suomen ja Lassi Vasaramäen Keski-Suomen alueesta vastaaviksi johtajiksi sekä kaupallisen johtoryhmän jäseniksi. Pohjois-Suomen aluejohtajana jatkaa Sami Vehmanen.

Timo Rytkönen siirtyy tehtävään Starkin markkina-alueen päällikön roolista. Aiemmin hän on työskennellyt Saint-Gobainilla, Gyproc- ja Isover-tuotteiden myyntipäällikkönä. Lassi Vasaramäki siirtyy Starkiin Parocilta, jossa hän on vastannut rakennuseristeiden liiketoiminnasta Suomessa. Aluejohtajat raportoivat tehtävässään Starkin operaatioista vastaavalle johtajalle, Seppo Hakaselle.

Rakentaminen on ennen kaikkea joukkuepeliä ja rakennustarvikekaupalla on siinä pelinrakentajan rooli. Menestykseen vaaditaan herkkää korvaa, hyvää pelisilmää ja aidosti reilua asennetta sekä yhteispeliä kaikilta osapuolilta. Rakentajataustani, pitkä kokemukseni rakennustarvikekaupan puolelta sekä tuoreet näkemykseni teollisuudesta ovat varmasti eduksi vahvan yhteistyön rakentamisessa. On hienoa aloittaa motivoituneen joukkueemme kapteenina”, sanoo Lassi Vasaramäki.

“Hienoa päästä vetämään etelän alueen kokonaisuuta. Uskon että kokemukseni teollisuuden puolelta tuo hyvän pohjan tehtävään ja antaa erilaisia näkökulmia tekemiseen. Jo nyt vahvaa tekemistä on hyvä lähteä kehittämään ja viemään eteenpäin”, toteaa Timo Rytkönen.

”Toivotan Lassin ja Timon lämpimästi tervetulleeksi Starkiin ja uusiin, vastuullisiin tehtäviinsä. Molemmilla on vahva tausta teollisuuden puolelta ja uskon heidän tuovan paljon uutta näkemystä ja osaamista 26 yksikkömme arkeen ja asiakkaidemme entistäkin reilumpaan palveluun. Tavoitteenamme on kehittää myymälöiden ja noutopihojen toimintaa entisestään, ja aluejohtajat ovat siinä avainroolissa”, sanoo Seppo Hakanen, Starkin liiketoimintajohtaja.

STARK lukuina

Starkin liikevaihto 2020 päättyneellä tilikaudella oli yli 570 milj. euroa. Markkinaosuus on lähes 20 % ja henkilöstöä työskentelee 26 toimipisteessä ja jakelukeskuksissa noin 1000. Stark Suomi Oy kuuluu STARK-konserniin, joka on Pohjois-Euroopan johtava rakennustarvikeketju. Se toimii viidessä maassa ja yli 400 toimipisteessä. STARK Groupin liikevaihto on noin neljä miljardia euroa ja työntekijöitä on noin 10 000.

Terhi Jokinen, viestintäjohtaja, STARK Suomi Oy, puh. 040 566 1000.

Me Starkissa uskomme, että jokainen työmaa tekee meidät vahvemmaksi. Meitä yhdistää tavallista tukevampi intohimo rakentamiseen, innostus sekä vastuuntuntoinen suhtautuminen asiakkaidemme liiketoimintaan ja tarpeisiin. Olemme palvelleet suomalaisia rakentajia jo vuodesta 1868. Starklaisia on noin 1000 ympäri Suomen ja valtakunnallinen 26 myymälän verkostomme, jakelukeskuksemme sekä verkkokauppa palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta. Stark on osa Pohjois-Euroopan suurinta rakennustarvikeyritystä STARK Groupia.

Starkin ja Kiekko-Espoon työ vahvemman naisjääkiekon puolesta jatkuu11.9.2021 15:49:17 EEST | Tiedote

Starkin naisjaosto ja Kiekko-Espoon naisten liigajoukkue jatkavat yhteistyötään. Kumppanuuden jatko julkistettiin tänään Naisten Liigan kauden avausottelussa Espoon Tapiolassa. Starkin tavoitteena on rohkaista naisia kohti vastuullisempia työtehtäviä ja nostaa naisten osuutta rakentamisen toimialalla. Samalla tavoin naisjääkiekko tähtää houkuttelevuuden lisäämiseen – niin pelaaja- kuin katsojamäärissä. Muutos luodaan sitkeällä työllä ja vahvan yhteistyön kautta.

STARK ja Fira kehittävät yhteistyössä sujuvampaa linjasaneerauksen tavaralogistiikkaa7.9.2021 15:31:35 EEST | Uutinen

Rakennustarvikeketju STARK ja Fira kehittävät yhteistyössä Firan tavaralogistiikkaa Pohjois-Haagassa sijaitsevassa mittavassa linjasaneerauskohteessa, tavoitteena sujuvampi rakentaminen. Rakennusliike Fira panostaa laadukkaaseen suoritukseen ja pitävään aikatauluun linjasaneerausurakoissaan. Yhteinen pilottihanke hyödyntää digitaalisia ratkaisuja, joilla järkeistetään tavaralogistiikkaa ja helpotetaan asentajan työtä, ja samalla edistetään työmaan tehokkuutta.