DT Finland Oy (STARK)

STARK parantaa asiakaskokemusta Suutarilan uudistuneella myymäläkonseptilla

STARK avasi Helsingin Suutarilassa täysin uudistetun myymälän, joka toimii STARKin uuden palvelukonseptin lippulaivana. Myymälä vastaa tästä lähtien paremmin asiakastarpeisiin helposti löydettävien tuotteiden ja modernin ulkonäön avulla. Noutavat asiakkaat huomaavat uudistuneen ilmeen myös noutopihalla, mutta ratkaisevan suuri harppaus on parannus paikallisen rakennusliikkeen palveluprosessissa.

- Uudella myymäläkonseptilla haluamme palvella ammattiasiakasta entistä paremmin tuomalla selkeästi esiin laajan valikoimamme, sanoo toimitusjohtaja Harri Päiväniemi ja jatkaa: STARK haluaa olla aidosti asiakkaan kokonaistoimittaja aina, kun on aika rakentaa tai remontoida. Yrityspalvelu on asiakastaan lähempänä myymälän keskeisellä paikalla ja asiakkaan nouto sujuu jatkossa yhden pysähdyksen taktiikalla. Myös myymälässä tuotteet ovat paremmin esillä ja tuotekokonaisuuksien vertailu on entistä helpompaa. Erityistä huomiota on kiinnitetty asioinnin nopeuteen ja joustavuuteen.

Näyttelyalue palvelee asiakasta tuotekokonaisuuksilla ja helpottaa projektien läpivientiä

- Myymälässä on yhtenäinen näyttelyalue, jossa on esillä tuotekokonaisuuksia kuten saunat, kylpyhuone, maalaus ja terassit sekä paneelit, kertoo Päiväniemi. Uutuutena laaja valikoima tunnetun saksalaisen brändin Villeroy & Bochin laattoja. Näyttelyalue palvelee niin ammattiasiakasta kuin kuluttajaakin. Urakoitsija voi tuoda näyttelyyn myös omia asiakkaitaan tutustumaan tuotteisiin ja suunnittelupalvelu niin ammattiasiakkaan kuin kuluttaja-asiakkaan projekteille löytyy rakentajapalvelun yläkerrasta. Tuotevalikoimaa on yhtä lailla laajennettu, esimerkiksi ammattilaisten brändeillä kuten Makita ja Helly Hansen.

Starkissa ammattiasiakasta palvelee aina ammattilainen. Kuluttaja on myös erittäin tervetullut ja hän saa ammattilaisen palvelua esimerkiksi korjausrakentamisen projektiinsa. Niin ammattilais- kuin kuluttaja-asiakaskin saa aina avukseen vastuumyyjän, joka huolehtii asiakkaan projektista ja auttaa esimerkiksi suunnittelussa ja materiaalivalinnoissa.

Rakennustarvikeyritys STARK on nyt palvellut 150 vuotta suomalaisia rakentajia ja on nykyisinkin yksi alansa johtavista toimijoista. STARK Suomi juhlii tänä vuonna 150-vuotista taivaltaan rakennusalan materiaalitoimittajana. STARKin pitkä historia vie Viipurista Lahteen ja kuvaa STARKin kehityksen tuontikaupasta monialayhtiöksi ja alan ainoaksi valtakunnalliseksi rakennusmateriaalien jakelijaksi Suomessa. Juhlavuoden teemana on ”vahva vuodesta 1868”.

STARK lukuina
Myymälät                                        27 myymälän valtakunnallinen verkosto ja verkkokauppa
Henkilöstö                                      1000
Liikevaihto                                       588 milj. € (Tilikausi 1.8.2016 – 31.7.2017)
Kertakuluista oikaistu liikevoitto  3,3 milj. €

Kuvia kuvapankista: https://stark-suomi.digtator.fi:443/public/fb85f436acC2.aspx

Harri Päiväniemi, toimitusjohtaja
STARK Suomi / DT Finland Oy
harri.paivaniemi@stark-suomi.fi

DT Finland Oy (STARK)

STARK on sujuvan rakentamisen mahdollistaja ja ammattirakentajan paras kaveri. Kattava rakennustarvikkeiden tuotevalikoima, täsmällinen ja joustava logistiikka sekä rakennustarvikkeiden erikoisosaajamme palvelevat rakentamisen ja teollisuuden ammattilaisia sekä kuluttajia. Starklaisia on noin 1000 ympäri Suomen ja valtakunnallinen 27 myymälän myymäläverkosto ja verkkokauppa palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta www.stark-suomi.fi. STARK kuuluu Pohjoismaiseen STARK Group – konserniin.

Lue lisää julkaisijalta DT Finland Oy (STARK)

Vastuullinen puurakentaminen on MaxBuildin toiminnan ytimessä12.7.2018 15:37Tiedote

Maaseutumainen ja tunnelmallinen puinen kylä, kuitenkin pääkaupungissa ja hyvien palvelujen ja yhteyksien äärellä. Idyllinen yhteisöllinen asuinmiljöö - toimitusjohtaja Kristo Herold rakennusliike MaxBuildistä esittelee ylpeänä Helsingin Myllypurossa seitsemää ns. pitkästä tavarasta rakennettua taloyhtiötä (n. 140 asuntoa), vuonna 2016 valmistuneessa puutalokylässä Myllyväenkadulla, jossa viehättävät pihakadut kiertävät rinteessä keskuskadun sydäntä. Heinä- elokuun vaihteessa aloitetaan raivaustyö läheisellä Valssimyllynkadulla, jonne nousee niin ikään kestävästi tuotetuista puumateriaaleista 53 rivi- ja paritaloasuntoa kallioiselle metsäalueelle kaupungin yläpuolelle.

STARK esittelee Porin Asuntomessuilla maan laajimman terassimateriaalivalikoiman5.7.2018 10:00Tiedote

Tänä vuonna 150-vuotisjuhliaan viettävä STARK on mukana Porin Asuntomessuilla maan kattavimmalla terassimateriaali- ja tarvikevalikoimalla. Osastolla Ua18 ovat terassirakentajan inspiraatioksi esillä laadukkaat terassilaudat sekä kivi- ja laattamateriaalit piharakentamiseen perustus- ja kiinnitystarpeineen, portaineen ja kaiteineen. Materiaaleissa on runsaasti vaihtoehtoja ja mahdollisuuksia yksilöllisiin valintoihin.