STARK Tampere Nekala avautuu uudistuneena - yhteyteen avataan myös alueen uusi jakelukeskus

Stark Tampere Nekala on uudistettu Starkin tuoreen konseptin mukaisesti palvelemaan entistä paremmin noutavaa asiakasta ja rakennusliikkeitä. Myymälän ja noutopihan avajaisia vietetään 8.4. Nekalaan sijoittuu myös Tampereen seudun uusi jakelukeskus, HUB Tampere, josta jo nyt hoidetaan kaikki alueen toimitukset.

”Uskomme alueen markkinaan, ja kehitämme siksi palvelujamme Tampereella parantamalla ja nopeuttamalla ammattiasiakkaan asiointia myymälässä ja noutopihalla, kertoo toimitusjohtaja Harri Päiväniemi. Jatkamme myös jakelukeskustoimintamallin laajentamista ja kehittämistä niin Tampereella, kuten muissakin kasvukeskuksissa. Jakelukeskusmallilla pystymme entistä paremmin palvelemaan meille tärkeitä asiakasryhmiä.”

Tampereen Nekalassa sijaitseva Stark on yhtiön suurin myymälä. Merkittävä muutos nähdään myymälän lisäksi noutopihalla.

”Tampereen Stark Nekalaa rakennetaan seudun rakennusliikkeiden ykkösostopaikaksi. Tampereella rakennetaan vilkkaasti ja lähdemme siitä, että rakentavan asiakkaan palvelut paranevat uudistuksen myötä; noutavan asiakkaan asiointiaika lyhenee ja noutopihan asiakaspalvelu vahvistuu. Kolmen hallin tilalla on nyt yksi halli ja ammattiasiakkaiden jakelu on jakelukeskuksen avulla erotettu noutopihasta” sanoo yksikönpäällikkö Janne Merikoski.

Hyviä tuloksia aiemmista konseptiuudistuksista – rakentajan tarpeet edellä

Nekalan remontissa otetaan mallia Helsingin Stark Suutarilan lippulaivamyymälästä, jonka täysremontin jälkeisiä avajaisia juhlittiin viime vuoden toukokuussa.

”Suutarilan yksikön palvelu on parantunut ja toiminta nopeutunut muutoksen jälkeen. Asiakkailta kerätty palaute puhuu puolestaan. Konsepti on käytännöllinen ja asiakkaan kannalta toimiva. Tätä samaa tavoittelemme myös Tampereella", Harri Päiväniemi toteaa. "Jatkamme verkoston kehittämistä ja investointeja myös muualla Suomessa, rakentaja-asiakkaan tarpeet vahvana kärkenä."

Uuden konseptin mukaisia pienempiä kehityshankkeita ja kevennettyjä myymäläkohtaisia parannuksia toteutetaan parhaillaan myös muualla Starkin verkostossa. Remontoidut myymälät avautuvat rakentamisen sesonkiin myös mm. Vantaan Martinlaaksossa sekä Seinäjoella, jossa on investoitu noutopihan parantamiseen ja myymälän laajentamiseen.

Harri Päiväniemi, Stark Suomi Oy, puh.+358 40 643 1800
Janne Merikoski, STARK Tampere Nekala, puh +358 447 730 463

Me Starkissa uskomme, että jokainen työmaa tekee meidät vahvemmaksi. Meitä yhdistää tavallista tukevampi intohimo rakentamiseen, innostus sekä vastuuntuntoinen suhtautuminen asiakkaidemme liiketoimintaan ja tarpeisiin. Päällimmäisenä meillä on halu auttaa asiakkaitamme löytämään heille sopivat tuotteet, palvelut ja ratkaisut. Rakennustarvikeyritys Stark on palvellut suomalaisia rakentajia jo vuodesta 1868. Olemme Suomen 100. suurin yritys. Starklaisia on noin 1000 ympäri Suomen ja valtakunnallinen 27 myymälän verkostomme sekä verkkokauppa palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta www.stark-suomi.fi. Stark kuuluu Pohjoismaiseen STARK Group – konserniin.

Vuoden vahvin rakentaja on Pirkanmaan Pro-Rakennus Oy27.5.2019 08:39:14 EESTTiedote

Stark haluaa kehittää rakennusalaa materiaalitoimijan roolissa. Vuoden alussa Stark liittyi Aalto yliopiston Building 2030 konsortioon, jonka visiona on varautua rakentamisen toimialaan kohdistuviin tulevaisuuden muutoksiin – kuten digitalisaatioon, nopeaan kaupungistumiseen ja ilmastonmuutokseen – ja samalla varmistaa, että rakennusalan liiketoiminta on myös jatkossa kestävällä pohjalla. Myös rakentamisen laadusta puhutaan paljon. Tästä lähtökohdasta, ja ohjatakseen huomiota sille, että Suomessa on laaja joukko vahvoja, kunnianhimoisesti ja laadukkaasti rakentavia rakentajia ja rakennusliikkeitä, Stark lähti yhteistyössä Radio Novan kanssa etsimään Vuoden vahvinta rakentajaa.

STARKin naisjaosto vahvistamaan naisten jääkiekkoa – yhteistyö Kiekko-Espoon naisten liigajoukkueen kanssa alkaa25.4.2019 13:30:16 EESTTiedote

Kiekko-Espoo ja Starkin naisjaosto ovat sopineet yhteistyökumppanuudesta, jonka tavoitteena on rakentaa naisten jääkiekkoa vahvemmaksi. Blues Naiset on Suomen kaikkien aikojen menestynein naisten jääkiekkojoukkue ja hallitseva Suomen mestari. Kauden 2018 – 2019 joukkueesta viisi pelaaja oli voittamassa Suomelle historiallista MM-hopeaa Espoossa. Naisjääkiekkoilijat siirtyvät osaksi Kiekko-Espoon yhteisöä kaudelle 2019 – 2020. Starkin naisjaosto haluaa puolestaan tukea ja rohkaista naisia kohti vastuullisempia työtehtäviä, nostaa naisten osuutta rakennusalalla sekä lisätä alan vetovoimaa naisten parissa.