STARK Tampere Nekala avautuu uudistuneena - yhteyteen avataan myös alueen uusi jakelukeskus

Stark Tampere Nekala on uudistettu Starkin tuoreen konseptin mukaisesti palvelemaan entistä paremmin noutavaa asiakasta ja rakennusliikkeitä. Myymälän ja noutopihan avajaisia vietetään 8.4. Nekalaan sijoittuu myös Tampereen seudun uusi jakelukeskus, HUB Tampere, josta jo nyt hoidetaan kaikki alueen toimitukset.

”Uskomme alueen markkinaan, ja kehitämme siksi palvelujamme Tampereella parantamalla ja nopeuttamalla ammattiasiakkaan asiointia myymälässä ja noutopihalla, kertoo toimitusjohtaja Harri Päiväniemi. Jatkamme myös jakelukeskustoimintamallin laajentamista ja kehittämistä niin Tampereella, kuten muissakin kasvukeskuksissa. Jakelukeskusmallilla pystymme entistä paremmin palvelemaan meille tärkeitä asiakasryhmiä.”

Tampereen Nekalassa sijaitseva Stark on yhtiön suurin myymälä. Merkittävä muutos nähdään myymälän lisäksi noutopihalla.

”Tampereen Stark Nekalaa rakennetaan seudun rakennusliikkeiden ykkösostopaikaksi. Tampereella rakennetaan vilkkaasti ja lähdemme siitä, että rakentavan asiakkaan palvelut paranevat uudistuksen myötä; noutavan asiakkaan asiointiaika lyhenee ja noutopihan asiakaspalvelu vahvistuu. Kolmen hallin tilalla on nyt yksi halli ja ammattiasiakkaiden jakelu on jakelukeskuksen avulla erotettu noutopihasta” sanoo yksikönpäällikkö Janne Merikoski.

Hyviä tuloksia aiemmista konseptiuudistuksista – rakentajan tarpeet edellä

Nekalan remontissa otetaan mallia Helsingin Stark Suutarilan lippulaivamyymälästä, jonka täysremontin jälkeisiä avajaisia juhlittiin viime vuoden toukokuussa.

”Suutarilan yksikön palvelu on parantunut ja toiminta nopeutunut muutoksen jälkeen. Asiakkailta kerätty palaute puhuu puolestaan. Konsepti on käytännöllinen ja asiakkaan kannalta toimiva. Tätä samaa tavoittelemme myös Tampereella", Harri Päiväniemi toteaa. "Jatkamme verkoston kehittämistä ja investointeja myös muualla Suomessa, rakentaja-asiakkaan tarpeet vahvana kärkenä."

Uuden konseptin mukaisia pienempiä kehityshankkeita ja kevennettyjä myymäläkohtaisia parannuksia toteutetaan parhaillaan myös muualla Starkin verkostossa. Remontoidut myymälät avautuvat rakentamisen sesonkiin myös mm. Vantaan Martinlaaksossa sekä Seinäjoella, jossa on investoitu noutopihan parantamiseen ja myymälän laajentamiseen.

Harri Päiväniemi, Stark Suomi Oy, puh.+358 40 643 1800
Janne Merikoski, STARK Tampere Nekala, puh +358 447 730 463

Me Starkissa uskomme, että jokainen työmaa tekee meidät vahvemmaksi. Meitä yhdistää tavallista tukevampi intohimo rakentamiseen, innostus sekä vastuuntuntoinen suhtautuminen asiakkaidemme liiketoimintaan ja tarpeisiin. Päällimmäisenä meillä on halu auttaa asiakkaitamme löytämään heille sopivat tuotteet, palvelut ja ratkaisut. Rakennustarvikeyritys Stark on palvellut suomalaisia rakentajia jo vuodesta 1868. Olemme Suomen 100. suurin yritys. Starklaisia on noin 1000 ympäri Suomen ja valtakunnallinen 27 myymälän verkostomme sekä verkkokauppa palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta www.stark-suomi.fi. Stark kuuluu Pohjoismaiseen STARK Group – konserniin.

STARK vahvistamaan yksinpurjehtija Ari Huuselaa – edessä maailman vaativin purjehduskilpailu20.5.2020 09:00:06 EESTTiedote

STARK on solminut pääyhteistyökumppanisopimuksen suomalaisen yksinpurjehtija Ari Huuselan kanssa. Huusela on ensimmäinen pohjoismaalainen purjehtija maailman vaativimmassa valtamerikilpailussa, jonka 43 000 km reitti purjehditaan maailman ympäri itäsuunnassa pysähtymättä, yksin ja ilman ulkopuolista apua. Huuselan Imoca-luokan vene starttaa ikoniseen Vendée Globe -kilpailuun rakennusalan vahvalla STARK-brändillä ja STARK-nimisenä marraskuun alussa.

STARK tuo Joutsenmerkityt sisäovet ensimmäisenä Suomen markkinoille30.4.2020 08:53:55 EESTTiedote

STARK tuo ensimmäisenä Suomessa markkinoille Joutsenmerkityt sisäovet RAW brändin alla. Rakentajan on helppo tehdä hyvä ympäristövalinta, kun kestävän kehityksen mukaisiin rakennuksiin asennetaan ovia. Joutsenmerkki varmistaa, että sisäovet täyttävät alan tiukimmat ympäristövaatimukset. Sisäovien puuosat ovat jäljitettävää puuta, käytetty liima ja maalit täyttävät tiukat kemikaalivaatimukset ja ovien puulevyt formaliinivaatimukset, joka myötävaikuttaa myös sisäilman laatuun.