STARK tarjoaa ympärivuorokautista palvelua Turun rakentajille – Artukaisten Nonstop 24/7 avautuu 21.3.

Stark jatkaa rakennustarvikekaupan uudistamista avaamalla Turun alueen rakentajille 21.3. ympärivuorokautisen palvelun. Artukaisen toimipiste on Starkin neljäs 24/7 toimiva yksikkö. Nonstop-palvelu on nyt asiakkaiden ulottuvilla kaikissa suurimmissa kasvukeskuksissa.
- 24/7-palvelumallilla voimme taata rakentajille ja työmaille alueen parasta palvelua ja kaikki saman katon alta ympäri vuorokauden, sanoo STARK Turku Artukaisen yksikönpäällikkö Ville Ylitalo.

Stark avasi Suomen ensimmäisen ympäri vuorokauden palvelevan rakennustarvikeliikkeen pääkaupunkiseudulle vuonna 2020. Hyvien kokemusten ja positiivisen asiakaspalautteen myötä 24/7-konseptia on laajennettu Ouluun, Tampereelle ja nyt Turkuun.

- Olen tyytyväinen, että voimme nyt tarjota palvelua asiakkaillemme vuorokauden jokaisena tuntina kaikissa suurimmissa, vilkkaasti rakentavissa kasvukeskuksissa, joissa yhä useampi rakennustyömaa pyörii vuoroissa yötä päivää. Tarjoamiemme lyömättömien logistiikkapalvelujen lisäksi ammattirakentaja voi hyödyntää tätä vahvaa palvelumalliamme ja saada tehokkuutta ja sujuvuutta oman hankkeensa etenemiseen, toteaa toimitusjohtaja Harri Päiväniemi.

Stark Turku Artukaisen yksikönpäällikkö Ville Ylitalo kertoo toimipisteen konseptiuudistuksen valmistuneen käsi kädessä uuden toimintamallin kanssa.

- 24/7-palvelumallilla voimme taata rakentajille ja työmaille alueen parasta palvelua ja kaikki saman katon alta ympäri vuorokauden. Palvelu tuo rakentajalle mahdollisuuden rytmittää omaa työtään entistä joustavammin, oman työmaansa tarpeen mukaan. Asiakkaiden odotukset ja etukäteen saamamme palaute ovat olleet erittäin positiivisia. Olen erittäin iloinen, että pääsemme tänään starttaamaan tämän uuden konseptin kanssa.

Ammattirakentaja arvostaa sujuvaa läpimenoaikaa

Artukaisen myymäläuudistuksessa asiakkaan asiointiympäristöä ja kulkua myymälässä ja noutopihalla on tehostettu.

- Ammattirakentaja arvostaa sujuvaa läpimenoaikaa ja juuri tästä näkökulmasta olemme tarkastelleet myymälä- ja noutopihaprosesseja. Ilta- tai yöaikaan rakennustarvikkeita noutaville asiakkaille on avattu uusi sisäänkäynti. Myös myymälän esillepano on uusittu ja selkeät opasteet auttavat rakentajaa löytämään keskeiset materiaalit ja käyttöyhteystuotteet, Ylitalo kertoo.

Ylitalon mukaan ympäri vuorokauden palveleva toimipiste tukee vahvasti myös päivällä tapahtuvaa asiointia.

- Yöllä voimme hoitaa runsaasti erilaisia tukitehtäviä, kuten ennakkokeräystä, hyllytystä, tavaran vastaanottoa ja lastausta. Palvelu tukee sitä kautta myös päivällä tapahtuvaa asiointia. Uudistus näkyy koko liikkeen toiminnassa.

Artukaiseen avautuu uusia työpaikkoja

Aukioloaikojen laajennus ja pian alkava sesonki tuovat Turun yksikköön lisää työpaikkoja.

- Henkilöstön määrä on nyt 55, mutta pian vilkkaana alkava rakentamisen sesonki ja 24/7:n avaus nostavat henkilöstötarvetta ja lisärekrytoinnit ovatkin nyt ajankohtaisia, Ylitalo kertoo.

Vahvat investoinnit rakentajan valtakunnalliseen palveluverkostoon

Stark on investoinut viime vuosina voimakkaasti verkostoonsa ja uudistanut konseptiaan sekä myymälätasolla että markkinoinnissa. Stark avasi vuonna 2018 ensimmäisen STARK Rent -konevuokraamon Turun Skanssiin. Nyt vuokrauspalvelu on tarjolla myös pääkaupunkiseudulla ja Tampereella. Stark on Suomen ainoa rakennustarvikeketju, jossa koneet voi vuokrata myymälöistä.

Stark Nonstop 24/7 palvelee rakentajaa ympäri vuorokauden pääkaupunkiseudulla, Turussa, Tampereella ja Oulussa, eli kaikissa suurimmissa kasvukeskuksissa. Tarjoamme kattavan tuotevalikoiman ja logistiset palvelut asiakkaille. Näihin lukeutuvat monipuoliset kuljetus- ja toimitusmuodot. Starkilla on neljä jakelukeskusta, jotka sijaitsevat Helsingissä, Tampereella, Turussa ja Oulussa.

Starkin valtakunnallinen 27 myymälän verkosto, jakelukeskukset sekä verkkokauppa palvelevat ammattilais- ja kuluttaja-asiakkaita ajasta ja paikasta riippumatta ympäri Suomen. Starkin liikevaihto vuonna 2021 päättyneellä tilikaudella oli 612 milj. euroa ja henkilöstöä yrityksellä on noin 1100.

Harri Päiväniemi, toimitusjohtaja, STARK Suomi Oy, puh. puh. 040 643 1800
Ville Ylitalo, yksikönpäällikkö, STARK Turku Artukainen, puh. 044 475 4411

STARK - reilusti rakentajan asialla

Olemme jokaisen rakentajan reilu ja luotettava kumppani, joka tekee työtään intohimolla ja tinkimättömällä ammattiylpeydellä. Meitä starklaisia on noin 1 100 ympäri Suomen ja valtakunnallinen 27 myymälän verkostomme, jakelukeskuksemme sekä verkkokauppamme palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta. Stark on osa Pohjois-Euroopan suurinta rakennustarvikeyritystä STARK Groupia. www.stark-suomi.fi