STARK tuo Habitareen Villeroy & Bochin keraamiset laatat ja Domestic kylpyhuone ja keittiökalusteet

Stark esittelee Habitare-tapahtumassa 12.-16.9., osastolla 7C150, Helsingin Messukeskuksessa perinteikkään Villeroy & Boch brändin laajan keraamisten laattojen valikoiman. Lisäksi osastolla Domestic- kylpyhuoneet ja -keittiöt, Grohe-hanat ja suihkut, Hietakarin suihkukalusteet, Tarkett- ja Karitma-lattianpäällysteet, Haserv-saunat ja Prima Timber-terassit.
STARK esittelee Villeroy & Bochin keraamiset laatat Habitaressa. Kuva STARK Helsinki Suutarila.

”Pinta-materiaalit ovat yksi Stark-ketjun painopistealueista, ja Villeroy & Boch on valikoimaamme hyvin tukeva ja laadukas lisä,” kertoo markkinointijohtaja Jarmo Salmi. ”Stark toimii Suomessa Villeroy & Bochin keraamisten laattojen jakelijana. Villeroy & Boch on upea, perinteikäs brändi, jonka laattavalikoimasta niin suunnittelijat, arkkitehdit, kuin kuluttajatkin löytävät eri tiloihin yhteensopivat pinnat ja mieleisensä kokonaisuuden. Valikoima on laaja ja laadukkaita laattoja löytyy monenlaisiin asiakastarpeisiin.

”Habitaren teema ”Juuret - Pintaa syvemmälle”, nostaa esiin alkuperää, aitoutta ja persoonallisuutta,” toteaa Starkin kategoriapäällikkö Pia Flink.”Villeroy & Boch istuu tähän teemaan mielestäni täydellisesti. V & B:lla on alalla pitkä, maailmanlaajuinen kokemus ja menestyksekäs historia, mutta samalla nykyaikaiset tuotanto- ja toimintamallit sekä valikoimat. Tehtaat sijaitsevat Saksassa ja Ranskassa. Tämä antaa hyvät edellytykset nopeillekin toimituksille.”

Villeroy & Boch -tuotenäyttely on jo avattu Stark Helsinki Suutarilassa ja Herttoniemessä ja V & B laattojen valtakunnallinen saatavuus laajenee lokakuun aikana Starkin myymäläverkostoon ja verkkoon. Asiakkaiden tukena toimii Villeroy & Bochin asiantuntija tuotemyyntipäällikkö Mervi Kuula, jota suunnittelijat ja arkkitehdit voivat käydä tapaamassa myös Habitare-messujen Pro päivinä 12.-14.9.

Sisustussuunnittelupalvelu ammatti- ja kuluttaja-asiakkaan käytössä

Stark tarjoaa ammatti- ja kuluttaja-asiakkaille myös sisustussuunnittelupalvelun. Suunnittelija ovat suunnitteluun ja tuotteisiin erikoistuneita myyjiä.

Starkin kanssa yhteistyössä mukana ja vahvasti esillä osastolla 7C150

- Grohe-hanat ja suihkut
- Hietakari-suihkukalusteet
- Tarkett- ja Karitma-lattianpäällysteet
- HaServ-sauna
- Prima Timber-terassi

Kuvia kuvapankista:

Jarmo Salmi, markkinointijohtaja
puh. 0500 970 950

Pia Flink, kategoriapäällikkö

STARK on palvellut suomalaisia rakentajia 150 vuotta

Rakennustarvikeyritys Stark on palvellut 150 vuotta suomalaisia rakentajia ja on nykyisinkin yksi alansa johtavista toimijoista. Starkissa ammattiasiakasta palvelee aina ammattilainen. Kuluttaja on myös tervetullut ja hän saa ammattilaisen palvelua esimerkiksi korjausrakentamisen projektiinsa. Asiakas saa aina avukseen vastuumyyjän, joka huolehtii hänen projektistaan, auttaa suunnittelussa ja materiaalivalinnoissa. Starklaisia on noin 1000 ympäri Suomen ja valtakunnallinen 27 myymälän myymäläverkosto ja verkkokauppa palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta www.stark-suomi.fi. STARK kuuluu Pohjoismaiseen STARK Group – konserniin.

STARK Suomi juhlii tänä vuonna 150-vuotista taivaltaan rakennusalan materiaalitoimittajana. Starkin pitkä historia kuvaa yrityksen kehityksen tuontikaupasta monialayhtiöksi ja alan johtavaksi valtakuunnalliseksi rakennusmateriaalien jakelijaksi Suomessa. Juhlavuoden teemana on ”vahva vuodesta 1868”.