Starkin ja Kiekko-Espoon työ vahvemman naisjääkiekon puolesta jatkuu

Starkin naisjaosto ja Kiekko-Espoon naisten liigajoukkue jatkavat yhteistyötään. Kumppanuuden jatko julkistettiin tänään Naisten Liigan kauden avausottelussa Espoon Tapiolassa. Starkin tavoitteena on rohkaista naisia kohti vastuullisempia työtehtäviä ja nostaa naisten osuutta rakentamisen toimialalla. Samalla tavoin naisjääkiekko tähtää houkuttelevuuden lisäämiseen – niin pelaaja- kuin katsojamäärissä. Muutos luodaan sitkeällä työllä ja vahvan yhteistyön kautta.

Starkin naisjaoston puheenjohtaja, henkilöstöjohtaja Riikka Tarkiainen pudotti avauskiekon Naistenliigan avausottelussa Espoon Tapiolassa 11.9.

”Naisia työskentelee rakentamisen toimialalla edelleen aivan liian vähän. Starkin naisjaostossa haluamme omalta osaltamme rohkaista ja edesauttaa oman yrityksemme naisia kohti vastuullisempia työtehtäviä, ja toimialatasolla lisätä rakennusalan kiinnostavuutta työpaikkana. Tilanne on hyvin samankaltainen myös naisten jääkiekossa. Kiekko-Espoo-yhteistyön takana on halumme kantaa kortemme kekoon entistä vahvemman naisjääkiekon puolesta”, sanoo Starkin naisjaoston puheenjohtaja ja yrityksen henkilöstöjohtaja Riikka Tarkiainen.

”Olemme erittäin tyytyväisiä, että Stark jatkaa pääyhteistyökumppaninamme, sillä tällaisen yhteistyön avulla mahdollisuutemme kehittää naiskiekkoilun tunnettuutta ja näkyvyyttä paranevat merkittävästi. Vahvat kumppanit edesauttavat kiekkoilijoiden kehittymismahdollisuuksia ja helpottavat heidän arkeaan. Siten pystymme myös luomaan selkeän näkymän ja pelaajapolun eteenpäin kaikille tyttökiekkoilijoille: Heidän matkansa voi jatkua kiekkokoulusta edustusjoukkueeseen asti. Niin rakennustyömaalla kuin jäähallillakin unelmat rakennetaan valmiiksi kerros kerrokselta – Yhdessä!”, sanoo joukkueen manageri Jarkko Malm.

Kokoontumisrajoitusten lieventymisen vuoksi seura sai vihdoin tänään toivottaa yleisön tervetulleeksi Naisten Liigan otteluihin. Pelit pelataan toistaiseksi rajoitetulla katsojamäärällä ja turvallisuusohjeita noudattaen.

STARK toivottaa menestystä Kiekko-Espoolle ja entistä vahvemmalle naisjääkiekolle.

Riikka Tarkiainen, henkilöstöjohtaja, STARK Suomi Oy, puh. 044 773 0441
Jarkko Malm, manager, Kiekko-Espoo Naiset, puh. 0400 896 344

Kiekko-Espoo

Kiekko-Espoo on Suomen kaikkien aikojen menestynein naisten jääkiekkojoukkue ja hallitseva Suomen mestari. Tämän kauden joukkueesta viisi pelaaja oli voittamassa myös MM-pronssia elokuussa pelatuissa lajin MM-kisoissa Kanadassa. Kiekko-Espoo ry on myös yksi Suomen suurimmista tyttökiekkoseuroista. Vaikka korona on aiheuttanut haasteita lasten ja nuorten harrastajamääriin, Espoossa uskotaan tyttökiekon tulevaisuuden olevan valoisa. Kiekko-Espoo Naiset

Starkin naisjaosto

Starkin naisjaoston tavoitteena on kasvattaa naisten osuutta avain- ja esimiestehtävissä, tukea ja rohkaista naisia kohti vastuullisempia työtehtäviä, sekä lisätä alan kiinnostavuutta työpaikkana. Toiminnan ydinasioita ovat verkostoituminen, perheen ja työn yhteensovittaminen, mentorointi ja itsensä johtaminen sekä urasuunnittelun ja kehittymisen tukeminen. Naisjaosto järjestää teemojen tavoitteita edistävää ohjelmaa, koulutusta, keskustelua ja verkostoitumista. Starkin 1000 työntekijästä noin 300 on naisia.

Olarinluoma 15

Olemme jokaisen rakentajan reilu ja luotettava kumppani, joka tekee työtään intohimolla ja tinkimättömällä ammattiylpeydellä. Meitä starklaisia on noin 1 100 ympäri Suomen ja valtakunnallinen 27 myymälän verkostomme, jakelukeskuksemme sekä verkkokauppamme palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta. Stark on osa Pohjois-Euroopan suurinta rakennustarvikeyritystä STARK Groupia.

STARK ja Treeva Rakennus Oy rakentavat ekologisen Lounatuulen Tiiran Naantalin asuntomessujen merelliseen saaristoluontoon4.11.2021 10:00:08 EET | Tiedote

Stark ja rakennusliike Treeva Rakennus rakentavat yhteistyössä Naantalin asuntomessuille ekologista kahden paritalon kokonaisuutta, jossa upea merimaisema on aina vahvasti läsnä. Kohteeseen rakentuu neljä asuntoa, joihin kaikkiin Stark toimittaa rakennusmateriaalit ja yhteen pinta- ja sisustusmateriaalit. Lopputuloksena syntyy laadukkaita koteja, joissa messujen teemat inspiroiva saaristoluonto, terveellinen asuminen, aurinkoenergian hyödyntäminen sekä muut ekologiset ratkaisut yhdistyvät.

STARK valitsi Jackon Finlandin vuoden vahvimmaksi yhteistyökumppaniksi14.10.2021 09:00:38 EEST | Tiedote

Stark valitsi vuoden 2021 vahvimmaksi yhteistyökumppanikseen eristevalmistaja Jackon Finlandin. Vuosittain jaettava huomionosoitus julkistettiin Starkin yhteistyökumppanipäivässä 13.10. Huomionosoituksen vastaanotti Jackon Finlandin myynti- ja markkinointijohtaja Tommi Palomäki. Kunniamaininnat hyvästä yhteistyöstä menivät sahayhtiö Ha-Sa Oy:lle ja kivivillaeristevalmistaja Rockwool Oy:lle.