Starkki Puukeskus on nyt STARK

Starkki ja Puukeskus yhdistyvät yhden uuden brändin alle, ja on nyt STARK, Suomen suurin rakennustarvikeketju ja ammattirakentajan sekä kuluttajan yhteistyökumppani. STARK yhdistää kahden yhtiön vahvuudet ja erikoisosaamisen, ja tarjoaa asiakkailleen entistä kattavampaa ja parempaa asiakaspalvelua, sekä mahdollisuutta keskittyä omaan liiketoimintaansa.

- Starkin ja Puukeskuksen yhdistämisessä syntyi STARK, rakennustarvikealan suurin ketju Suomessa, DT Finland Oy:n toimitusjohtaja Juha-Pekka Pöntinen sanoo.Toimialan parhaat osaajat ja erilaiset osaamisalueet täydentävät toisiaan. STARK tarjoaa alan asiantuntevimman palvelukonseptin. Asiakkaalle tämä tarkoittaa parempaa palvelua ja mahdollisuutta keskittyä omaan liiketoimintaansa. Ketjukonseptin uudistaminen luo myös vahvan perustan verkoston ja toiminnan edelleen kehittämiselle.

- Meille on ollut tärkeää luoda Puukeskukselle ja Starkille yksi yhteinen identiteetti ja yrityskulttuuri tulevaisuutta varten. Nimi STARK on linkki brändiin, jolla on vahvat arvot, sanoo Ole Mikael Jensen, DT Groupin toimitusjohtaja.

- STARKin asiakaslupaukset on uudistettu, kertoo Juha-Pekka Pöntinen. Meillä on kolme vahvaa asiakaslupausta, jotka ovat asiakaspalvelumme ydinasioita ja vahvoja kilpailuetuja: Tavoitettavuus-, saatavuus- ja toimitustakuu. Samoin meillä on toimialan ammattitaitoisin ja motivoitunein henkilöstö. Se on konseptin lisäksi ratkaiseva lisäarvo, joka palvelee asiakkaitamme.

STARK on rakennusalan ammattilaisten yhteistyökumppani, jolle kuluttajat ovat myös tärkeä asiakasryhmä. Kuluttajan projektit tarvitsevat entistä useammin tekijäksi ammattilaisen ja

STARK pystyy tarjoamaan kuluttajille kaikki rakentamisen, remontoinnin ja sisustamisen tarvikkeet, sekä toimialan parhaan palvelun yhdistämällä heidät ammattiasiakkaiden kanssa.

- Moni kuluttaja näkee hyvänä myös sen, että saa ammattilaisen palvelua ja käyttää materiaaleja, jotka sopivat ammattilaisille, toteaa Pöntinen.

Kuvia mediapankissa

Lisätietoja julkistamistilaisuuden jälkeen klo 10.00

- STARK/DT Finland Oy:n toimitusjohtaja Juha-Pekka Pöntinen, puhelin 050 552 2700

- DT Groupin toimitusjohtaja ja DT Finland Oy:n hallituksen puheenjohtaja