Stella Kotipalvelut Oy

Stellan uusi toimitusjohtaja peräänkuuluttaa asiakaslähtöisyyttä: Stella kasvaa asiakasta kuuntelemalla

Lehdistötiedote 5.11.2014. Yritysostolla juuri laajentunut Stella hakee kasvua uuden toimitusjohtajan johdolla. Stellan toimitusjohtajaksi on nimitetty Artti Aurasmaa, jolla on vankka kokemus kasvun johtamisesta, toimiessaan aikaisemmin mm. 3 Step IT:n toimitusjohtajana.

Aurasmaan mukaan henkilöstö on palveluyritysten tärkein voimavara, johon menestyvät yritykset ymmärtävät panostaa.
- Stellan henkilökunnan monipuolinen osaaminen ja erinomainen palveluasenne luovat pohjan kasvattamaan laadukkaiden palveluiden tuottamista, mikä on avain kasvuun, Aurasmaa kertoo.

Stellalla on alan kattavin palveluvalikoima ja sitä tullaan laajentamaan entuudestaan. Myös teknologian hyödyntäminen on Stellassa keskiössä.
- Teknologian hyödyntäminen mahdollistaa nimenomaan sen, että henkilökuntamme pystyy entistä kattavammin tuottamaan palveluita asiakkaidemme kotiin ja siten palvelemaan heitä entistä paremmin, Aurasmaa kertoo.

Stellan laaja palvelutarjonta palvelee erityisesti ikääntyvää väestöä. Oikean palvelutarjonnan ansiosta voivat ihmiset itse valita, miten ja missä elävät.
 - Näen roolimme hyvin vahvana, kuntapalveluiden rinnalla vastaamaan yhteiskunnan muuttuviin tarpeisiin, Aurasmaa kertoo.
Stella haluaa siksi tuoda palvelut kaikkien saataville ja tarjota parhaimmat vaihtoehdot, juuri asiakkaan näkökulmasta.
- Tähän toivommekin yhteistyötä asiakkaidemme kanssa ja tulemme aktiivisesti keräämään kehitystoiveita, Aurasmaa kiteyttää.

Lisätietoja: toimitusjohtaja Artti Aurasmaa / artti.aurasmaa@stella.fi

Stella on kotiin tuotettavien palveluiden markkinajohtaja, jolla on 15 vuoden vankka kokemus kodinhoidon- ja terveyspalveluiden uranuurtajana. Liikevaihto on noin 20 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää noin 500 henkilöä. www.stella.fi

Stella Kotipalvelut Oy
Länsisatamankatu 16

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Stella Kotipalvelut Oy

Stella keskittyy kotiin vietäviin hoivapalveluihin - myy kotisiivousliiketoiminnan Saari Partnersille4.1.2021 10:15:00 EET | Tiedote

Stella Kotipalvelut Oy myy kotisiivousliiketoimintansa Saari Partnersin ja toimivan johdon omistamalle S Kotisiivouspalvelut Oy:lle. Yrityskauppa toteuttaa Stellan strategiaa keskittyä yhä selkeämmin kotiin vietäviin hoivapalveluihin. Kaikki kotisiivousliiketoiminnan noin 350 työntekijää siirtyvät uuden työnantajan palvelukseen vanhoina työntekijöinä. Myös kotisiivousliiketoiminnan asiakassuhteet säilyvät ennallaan. Liiketoiminnan siirto astuu voimaan 1.1.2021.

Stella ostaa Pilvis Oy:n liiketoiminnan ja Lähiapu Sillä Siisti Oy:n osakekannan - Stella pystyy vastaamaan kotipalveluiden kasvavaan kysyntään entistä paremmin19.8.2015 10:31:12 EEST | Tiedote

Tiedote 19.8.2015. Kodinhoitopalveluita pääkaupunkiseudulla tarjoavat yritykset Pilvis ja Lähiapu Sillä Siisti siirtyvät 1.9.2015 osaksi Stellaa. Pilvis Oy:n liiketoiminta siirtyy kaupan yhteydessä osaksi Stella Kotipalvelut Oy:tä. Lähiapu Sillä Siisti Oy:n nimi muuttuu ja uusi nimi on Stella Lähiapu Oy. Yhtiöiden kaikki 25 kodinhoidon ammattilaista jatkavat työtään asiakkaiden hyväksi ilman katkoksia.

Stella ostaa Esperiltä turvapuhelin- ja kotihoitopalvelut: Stellasta kotiin tuotettavien palveluiden markkinajohtaja3.11.2014 11:00:00 EET | Tiedote

Lehdistötiedote 3.11.2014. Kotiin tuotettavien palveluiden edelläkävijä Stella laajentuu yhdistymisen myötä valtakunnalliseksi palveluntarjoajaksi. - Tahtotilamme on alusta lähtien ollut aktiivisesti kehittää palveluitamme, laajentua valtakunnallisesti ja vahvistaa kotiin tuotettavien palveluiden osaamistamme. Siksi yhdistyminen on luonteva askel Stellalle, kertoo Stellan kaupallinen johtaja Mats Rönnback.