Stockmannin sisältömarkkinointi palkittiin kansainvälisessä kilpailussa
Stockmannin sisältömarkkinointi voitti kaksi palkintoa arvostetussa, kansainvälisessä CMA eli International Content Marketing Awards -kilpailussa.
Menestystä International Content Marketing Awardseissa tänä vuonna keräsivät innovatiiviset, monikanavaiset ratkaisut, joihin kuluttajat aidosti ihastuivat. Kaksi palkintoa kilpailussa sai Stockmann ja sen vuonna 2017 lanseerattu monikanavainen sisältöohjelma, jonka osa on oma lifestyle-lehti Stockmann Magazine.
Markkinointiviestinnän konserni Dentsu Aegis Networkin sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media on tuottanut sisältökokonaisuutta sen alusta saakka.
Lontoossa 27 marraskuuta 2018 järjestetyssä kilpailussa hopealla palkittiin lehden creative director Simon Robinson.
- Hienoa työtä ikonisen brändin modernisoinnissa, tuomariston perustelut kuuluivat.
- Asiakkaamme arvostavat Simonin kunnianhimoa. Hänen työtapoihinsa kuuluu ottaa hyvä idea haasteena ja luoda siitä jotain aidosti loistavaa. Tässä auttaa hänen pitkä kokemuksensa sekä kuluttajamedioista että sisältömarkkinoinnista, Stockmann Magazinen päätoimittaja Jenni Lieto kertoo kollegastaan.
Lieto itse pokkasi pronssisen patsaan päätoimittaja-kategoriassa.
- Päätoimittaja, joka todella ajaa muutosta läpi brändin muutosmatkalla onnistuen siinä, tuomaristo perusteli.
Yhteensä John Brown media toi kotiin 8 palkintoa 17 shortlistauksesta CMA-kilpailusta.
Stockmannin sisältömarkkinointi on kerännyt kilpailumenestystä aikaisemminkin. Maailman merkittävimmässä aikakauslehtikilpailussa Eddie & Ozzie Awardseissa New Yorkissa lokakuussa 2018 lehti nappasi kotiin parhaan kansidesignin palkinnon ja sai kunniamaininnan vuoden lehtilanseerauksesta. Stockmannin sisältömarkkinointikokonaisuus on myös shortlistattuna suomalaisessa Effie-kilpailussa.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Jenni Lieto
Päätoimittaja
John Brown Media
+358 40 668 1622
Jenni.Lieto@johnbrownmedia.com
Kuvat
Tietoja julkaisijasta
Dentsu Aegis Network on globaali markkinointialan konserni. Toimimme 145 maassa yli 40 000 asiantuntijan voimin. Suomessa Dentsu Aegis Network koostuu Suomen monipuolisimmasta ja analyyttisimmästä markkinointiviestinnän toimistoperheestä. Laajasta palvelutarjonnasta pitävät huolen yli 200 osaajaa yhdeksässä eri toimistossa, joita ovat mediatoimistot Carat ja Vizeum, tulospohjaisen markkinoinnin toimisto iProspect, luova digitoimisto Isobar, sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media, kokemuksellisen markkinoinnin toimisto MKTG, ulkomainontaan erikoistunut Posterscope, ohjelmallisen ostamisen yhtiö Amnet sekä asiakasymmärrykseen, dataan ja analytiikkaan erikoistunut Dentsu Data Services.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Dentsu Aegis Network Oy
Luovan sisällön ja maksetun mainonnan yhdistäminen on somen kultasuoni – Dentsu Aegis Network vahvistaa someosaamistaan11.4.2019 08:30:00 EEST | Tiedote
Asiakkaiden investoinnit sosiaalisen mediaan ja vaikuttajamarkkinointiin ovat kasvaneet merkittävästi markkinointiviestinnän konserni Dentsu Aegis Networkissa viime vuosina. Kasvuvauhtiin on vaikuttanut muun muassa kuluttajien somepalveluihin käytetyn ajan lisääntyminen – +50% kasvu kahdessa viime vuodessa – ja jatkuvasti kehittyneet ja ketterät mainonnan mahdollisuudet.
Dentsu Aegis Networkin tutkimus: Suomalaisyritysten tulisi valjastaa ihmisten digitaidot käyttöön9.4.2019 07:00:00 EEST | Tiedote
Markkinointiviestinnän konserni Dentsu Aegis Network on julkaissut Digital Society Index 2019 -tutkimuksen. Tutkimuksesta selviää, että suomalaiset eivät usko omien digitaalisten taitojensa olevan työnantajien käytössä täysimääräisesti.
”Nuoria ei kiinnosta ahdas uraputki” – Haaga-Helia valitsi Isobar Finlandin28.3.2019 08:00:00 EET | Uutinen
Ammattikorkeakoulu Haaga-Helia on valinnut mainostoimistokumppanikseen Isobar Finlandin. Kevään 2019 suurin panostus on yhteishakukampanja, joka on kattavasti esillä digitaalisissa ulkomainospinnoissa sekä verkossa. Luo itsesi -hakukampanja kuvaa oppimisen tuomaa muutosta.
John Brown lanseeraa Pohjoismaihin – Helsingin kansainvälinen tiimi hakee kasvua12.2.2019 07:05:00 EET | Tiedote
Kansainvälinen sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media hakee kasvua Suomessa. Helsingin-toimisto tekee moninkertaisesti palkittua strategista sisältömarkkinointia kansainvälisen tiimin voimin.
KUTSU: Tapaa kansainvälisiä sisältömarkkinointiasiantuntijoita Marmoripihassa 12.2.24.1.2019 07:05:00 EET | Kutsu
Tervetuloa ennakoimaan kanssamme tulevaisuuden markkinointitrendejä ja lanseeraamaan kansainvälinen sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media Suomeen.