Storytel julkaisee Lipstick Mafia -podcastin – luvassa “enemmän ja parempaa seksiä kaikille halukkaille”

Lipstick Mafia -podcastin vetäjinä toimivat Rosa Meriläinen ja Lady Lipstick eli Sanna Seiko Salo. Seksipuhetta suoraan ja huumorilla sisältävän podcastin ensimmäinen jakso ilmestyy tänään 28.5. Storytelissä.

Lipstick Mafia -podcastin Rosa Meriläinen ja Lady Lipstick eli Sanna Seiko Salo. Kannen kuva: Jimi Soinila.

10-osaisen Storytel Original -podcastin jaksojen teemat vaihtelevat puumakaudesta BDSM:ään ja seksimokista erikoisimpiin seksimieltymyksiin. Joka jaksossa on mukana erikoisvieras, joka keskustelee jakson teemasta Rosa Meriläisen ja Sanna Seiko Salon kanssa. Kauden aikana vieraina kuullaan muun muassa ammattirakastaja Tiia Forsströmiä, puudildoyrittäjä Tea Latvalaa ja seksuaaliterapeutti Elina Tanskasta.

Vieraiden kanssa käytyjen keskustelujen lisäksi jaksoja ryydittävät vaihtelevat osiot, kuten seksin SWOT, Rosa Meriläisen tampereenkieliset eroottisen kirjallisuuden lukutuokiot ja Amsterdamissa äänitetyt Amsterdam Insight -osiot, joissa tutustutaan paikallisiin seksialan erikoisuuksiin. Kunkin jakson pituus on noin 45 minuuttia, ja ne julkaistaan viikon välein aina tiistaisin.

Lipstick Mafia -podcastia on julkaistu aiemmin Supla-suoratoistopalvelussa lyhyinä pätkinä.

“Teknisesti nyt tehdään määrämittaista ja jalostetumpaa podcastia. Saimme tilaisuuden nostaa tasoamme sisällöllisesti ja muutenkin”, kommentoi Lady Lipstick eli Sanna Seiko Salo.

Hänen mukaansa ajatus Lipstick Mafiasta syntyi alun perin kesällä 2015. Hän pohti tuolloin, kenet voisi pyytää mukaan – kenet jo tunnettaisiin seksistä puhujana ja kenellä olisi riittävästi pokkaa.

“Onneksi Rosa lähti mukaan. Ajattelimme, että jos haluamme luoda seksistä puhumisen modernia kulttuuria, se pitää tehdä esimerkkiä näyttämällä”, Seiko Salo jatkaa.

“Enemmän ja parempaa seksiä kaikille halukkaille on mun pyhä tehtäväni tässä yhteiskunnassa”, kertoo Rosa Meriläinen.

Lipstick Mafia on toinen Storytelin Suomessa julkaisema podcast. Ensimmäinen Storytel Original -podcast Supersinä - valmentajana Anna Perho ilmestyi Storytelissä tammikuussa.

Lisätietoa ja haastattelupyynnöt:
Kustannuspäällikkö Mirka Vesala
mirka.vesala@storytel.com

Rosa Meriläinen
rosa@lipstickmafia.fi

Sanna Seiko Salo
+358 50 482 1939
sanna@lipstickmafia.fi

Storytel on Pohjois-Euroopan johtava äänikirjapalvelu, jonka valikoimasta löytyy yli 150 000 ääni- ja e-kirjaa. Palvelu toimii älypuhelimelle tai tabletille ladattavan mobiilisovelluksen kautta ja antaa käyttäjälle mahdollisuuden nauttia tarinoista rajattomasti missä ja milloin tahansa. Storytel julkaisee myös itse suoraan kuunneltaviksi kirjoitettuja Storytel Original -äänikirjasarjoja sekä podcasteja. Ruotsissa vuonna 2005 perustettu Storytel toimii tällä hetkellä jo 16 eri maassa.