Storytelin valikoimassa jo yli 180 000 kirjaa – nyt kirjoja voi kuunnella myös espanjaksi ja italiaksi

Nopeasti kansainvälistyvä Storytel-kirjapalvelu laajensi valikoimaansa Suomessa. Storytelin kautta voi kuunnella ja lukea kirjoja nyt jo kuudella eri kielellä – suomeksi, ruotsiksi, englanniksi, venäjäksi, espanjaksi ja italiaksi.

Jo 16 eri maassa toimiva Storytel hyödyntää kansainvälisiä sisältöjään nyt myös paikallisesti. Suomessa Storytel lisäsi toukokuussa valikoimaansa noin 3 000 espanjankielistä ja 3 000 italiankielistä ääni- ja e-kirjaa, minkä myötä kirjoja on kuunneltavissa ja luettavissa nyt jo kuudella eri kielellä. Myös muut Storytel-markkinat tulevat laajentamaan valikoimaansa uusille kielialueille, mikä voi parantaa tulevaisuudessa myös suomenkielisen kirjallisuuden saatavuutta kansainvälisillä markkinoilla.

Olemme erittäin iloisia, että Storytelin kansainvälistymisen myötä pystymme monipuolistamaan valikoimaamme ainutlaatuisella tavalla ja palvelemaan paremmin myös pienempiä kieliryhmiä. Jos asiakkaamme ottavat uudistuksen hyvin vastaan, on erittäin todennäköistä, että lisäämme valikoimaamme tulevaisuudessa myös muita kieliä”, Storytelin maajohtaja Mari Wärri kertoo.

Kansainvälinen valikoima kasvaa jatkuvasti kotimaisen kirjavalikoiman rinnalla ja uusia sisältöjä lisätään palveluun päivittäin. Kaikki sisällöt ovat kuunneltavissa ja luettavissa rajattomasti kiinteällä kuukausimaksulla.

Lisätietoa:
Maajohtaja Mari Wärri
mari.warri@storytel.com

Storytel on Pohjois-Euroopan johtava äänikirjapalvelu, jonka valikoimasta löytyy yli 180 000 ääni- ja e-kirjaa. Palvelu toimii älypuhelimelle tai tabletille ladattavan mobiilisovelluksen kautta ja antaa käyttäjälle mahdollisuuden nauttia tarinoista rajattomasti missä ja milloin tahansa. Storytel julkaisee myös itse suoraan kuunneltaviksi kirjoitettuja Storytel Original -äänikirjasarjoja sekä podcasteja. Ruotsissa vuonna 2005 perustettu Storytel toimii tällä hetkellä jo 16 eri maassa.