STT Info

STT Info -uutishuone omille verkkosivuillesi

STT Info on myös uutishuone, yrityksesi oma media. Voit hyödyntää sitä STT Info -sivustolla tai upottamalla sen osaksi omia verkkosivujasi. Uutishuone tarjoaa helpon tavan ylläpitää ja jaella viestinnän sisältöjäsi yhdessä paikassa.
Kuva STT Viestintäpalvelujen uutishuoneesta

Uutishuoneeseen kokoat yrityksesi ajankohtaiset asiat helposti yhteen. Sivu sijaitsee STT Infossa. Tämän saman sivun, yrityksesi uutishuoneen, saat upotettua todella helposti myös omille kotisivuillesi. Näin kotisivusi päivittyvät aina, kun julkaiset uutta materiaalia.

Upotettava uutishuone on lisämaksullinen palvelu.

Kenelle uutishuone kuuluu?

Kaikilla STT Infon sopimusasiakkailla on oma uutishuone. Kun julkaiset tiedotteen tai muun sisällön, kuten blogin, tutkimuksen tai videon STT Infon kautta, saat käyttöösi oman tilan eli uutishuoneen yrityksesi viestintäsisällöille. Yleisösi näkee yhdellä silmäyksellä niin julkaisemasi tiedotteet kuin muut sisällöt tai sosiaalisen median postauksesi!

Ulkoasu omaan brändiin sopivaksi

Uutishuoneen ulkoasun voit räätälöidä oman verkkosivustosi tyyliin sopivaksi muutamalla säädöllä.

Valitse fontti ja väri, sosiaalisen median syötteet tai blogifeedi, ja upota näkymä sivuillesi.

Säästä aikasi tärkeämpään

Uutishuone säästää niin viestijän kuin toimittajan aikaa: yrityksen ajankohtaiset asiat ovat kätevästi yhdessä paikassa. Toimittajia varten voit hallita siellä mediakäyttöön tarkoitettuja kuvia, logoja ja dokumentteja, jotka ovat ladattavissa käyttöön mihin aikaan tahansa.

Kun lähetät tiedotteen maailmalle, voit julkaista sen samalla myös suoraan uutishuoneeseen.

Uutishuoneesta sidosryhmäsi löytävät myös organisaatiosi yhteystiedot helposti samasta paikasta.

Ota yhteyttä STT Viestintäpalveluihin!

Kuva STT Viestintäpalvelujen uutishuoneesta

STT Info