STT-Lehtikuva aloittaa yt-neuvottelut

STT-Lehtikuva aloittaa yhteistoimintaneuvottelut nopeasti supistuneen liikevaihdon vuoksi. Taustalla ovat uutistoiminnan asiakasmenetykset.

Liikevaihdon lasku edellyttää merkittäviä rakenteellisia uudistuksia yrityksen toimintaan. Eniten muutosehdotukset kohdentuvat toimitukseen. STT Viestintäpalvelut jää neuvottelujen ulkopuolelle.

Valtaosa STT-Lehtikuvan kuluista on henkilöstökuluja, minkä vuoksi suunnitelmissa on myös henkilöstömäärän supistaminen. Enimmillään henkilöstövaikutus on alustavien arvioiden mukaan 28 henkilötyövuotta.

”STT:n uutistoiminta sopeutetaan asiakkaiden ja omistajien tarpeiden mukaiseksi. Olemme neuvotelleet tiiviisti asiakkaiden kanssa sen luonteesta ja laajuudesta vastaisuudessa”, sanoo STT-Lehtikuvan vastaava päätoimittaja ja toimitusjohtaja Mika Pettersson.

Vastaava päätoimittaja, toimitusjohtaja Mika Pettersson 040 5078803
Hallituksen puheenjohtaja Juha-Petri Loimovuori 0500 511036