STT-Lehtikuvan yt-neuvottelut päättyneet

STT-Lehtikuvan yt-neuvottelut ovat päättyneet. Neuvotteluissa etsittiin enimmillään 28 henkilötyövuoden säästöjä STT-Lehtikuvan talouden tasapainottamiseksi.

Neuvottelujen seurauksena työsuhteita päättyy enintään 22 henkilötyövuoden verran. Suurin osa irtisanomisista kohdistuu toimitukseen.

”Kaupallisen median taloudellinen liikkumavara on ahdas, ja tilanne heijastuu rajusti kaupalliseen uutistoimistoon. Tulevaisuuden uutispalvelua on suunniteltu läheisesti STT:n asiakkaiden kanssa, ja nyt jatkamme tämän suunnittelun perusteella ”, sanoo vastaava päätoimittaja ja toimitusjohtaja Mika Pettersson.

Vastaava päätoimittaja, toimitusjohtaja Mika Pettersson 040 5078803

Hallituksen puheenjohtaja Juha-Petri Loimovuori 0500 511036