STT-Lehtikuvasta Otavamedian kuvien jälleenmyyjä

Otavamedian aikakauslehtien kuvat ovat tulleet myyntiin STT-Lehtikuvan verkossa toimivaan kuvakauppaan. Kuvat ovat saatavissa Lehtikuvan kuvakaupassa, kun Otavamedia on ensin julkaissut ne aikakauslehdissään.

STT-Lehtikuvan ja Otavamedian 1.6.2015 solmima yhteistyösopimus koskee Otavamedian aikakauslehtien omia kuvia, joihin Otavamedia omistaa kaikki oikeudet.

Otavamedian kuvat täydentävät Lehtikuvan kotimaisen kuvan tarjontaa, erityisesti ajankohtaisten henkilökuvien osalta.

”Otavamedia tuottaa tasokkaita kuvia, jotka sopivat STT-Lehtikuvan tarjontaan. Kotimaisen laatukuvan valikoimamme karttuu tämän yhteistyön myötä entisestään”, STT-Lehtikuvan toimitusjohtaja Mika Pettersson sanoo.

”Lehtikuvan kuvakaupasta Otavamedia saa kuvilleen tehokkaan koti- ja ulkomaisen jakelukanavan. Valokuvaajiemme työt tavoittavat tätä kautta uuden, laajan yleisön”, Otavamedian kuvapäällikkö Jarmo Wright sanoo.

Kuvalinkki: Otavamedian kuvia Lehtikuvan kuvakaupassa

Otavamedia on mediatalo, jonka kustantamiin 26 aikakauslehtiin kuuluvat mm. Anna, Kotiliesi, Seura ja Suomen Kuvalehti. Otavamedia tuottaa myös useita johtavia verkkopalveluita kuten Plaza.fi, Ruoka.fi ja Ellit.fi.

Lehtikuva on Suomen johtava kuvatoimisto. Lehtikuvan oma tuotanto sekä lukuisten edustusten kuvat Suomesta ja maailmalta ovat myynnissä Lehtikuvan kuvakaupassa www.lehtikuva.fi. Lehtikuva Kuuluu STT-Lehtikuva -konserniin.

Lisätietoja

Johanna Owusu, STT-Lehtikuva, kuvamyynnin päällikkö, johanna.owusu@stt-lehtikuva.fi, (09) 6958 1256

Jarmo Wright, Otavamedia, kuvapäällikkö, jarmo.wright@otavamedia.fi, 050 3753284

www.lehtikuva.fi