Studio Mediapolis käynnistää yt-neuvottelut

Televisiotuotantopalveluja tarjoava Studio Mediapolis aloittaa yt-neuvottelut. Syynä on Yleisradion päätös lopettaa Studio Mediapoliksen tuottama Uusi päivä -päivittäissarja tämän vuoden lopussa. Uusi päivä on ollut kokoluokaltaan yrityksen merkittävin projekti, joka on työllistänyt 30–40 henkilöä.

Yt-neuvotteluiden piirissä on koko yrityksen henkilökunta eli 24 vakinaista työntekijää. Neuvotteluiden edetessä pyritään edelleen selvittämään korvaavia tuotantoja Uuden päivän tilalle. Neuvottelut Yleisradion kanssa ovat tältä osin vielä kesken, ja niitä käydään hyvässä yhteistyössä.

Studio Mediapoliksen liikevaihto maaliskuussa 2017 päättyneellä tilikaudella oli 2,5 miljoonaa euroa.

Toimitusjohtaja Aku Syrjä
aku@studiomediapolis.fi