Styletto Connect: Yhdistää kuulokojeet sinun maailmaasi tyylillä

Tiedote 2.5.2019. Kuulokojevalmistaja Sivantos on julkaissut markkinoille uusimman innovaationsa: Styletto Connect kuulokojeet Signialta. Ne ovat rakennettu käyttäen ultraohutta muotoilua sekä yhdistetty Signia Nx- teknologia- alustan audiologisten huippuominaisuuksien kanssa tarjoten käyttäjille mahdollisimman muodikkaan ja tyylikkään kuulokojeratkaisun.
Kuva: Styletto Connect kuulokojeet

Styletto Connect on yhdistettävissä Bluetooth teknologian avulla suoraan älypuhelimien, televisioiden ja muiden langattomien Bluetooth laitteiden kanssa. Styletto Connect kuulokojeet ovat myös langattomasti ladattavat.

Taskukokoisen langattoman latauskotelon avulla Styletto Connect kuulokojeet voidaan ladata kolme kertaa tyhjästä täyteen. Täyden latauksen avulla ne kestävät jopa 16 tunnin käytön viiden tunnin Bluetooth suoratoiston kanssa. 30-minuutin pikalatauksella saadaan 5 tuntia lisää käyttöaikaa sekä 3 tuntia suoratoistoa, jos tarve lisälataukselle syntyy kesken käytön.

Styletto Connect toimitetaan kuulokojeparina langattoman latauskotelon kanssa ja tulee olemaan saatavilla kolmena eri värivaihtoehtona: Musta/Hopea, Tumman sininen/Ruusukulta ja Ruusukulta/Valkoinen.

Styletto Connect kuulokojeet ovat IP68-luokitellut ja kestävät kosteutta sekä likaa.

Kuulotekniikka Oy:n toimitusjohtaja Juha Hakala kommentoi uutuustuotetta seuraavasti:

Styletto Connect kuulokojeet tulevat rikkomaan usean ihmisen mielikuvan ja käsityksen kuulokojeista. Styletto Connect kuulokojeet ovat täysin ainutlaatuiset. Ne ovat muotoilultaan erittäin ohuet ja eivätkä muistuta perinteisiä kuulokojeita lainkaan.

Suomessa on yli 800.000 huonokuuloista, mutta silti kuulokojeiden käyttäjiä on arviolta vain n. 70.000. Monet arastelevat kuulokojeiden käyttöönottoa, koska eivät pidä niiden ulkonäöstä.

Styletto Connect tarjoaa tähän ongelmaan ratkaisun uudella ultraohuella muotoilullaan ja mikä parasta, tämän lisäksi kuulokojeet ovat täynnä huipputeknologiaa. Ne ovat myöskin yhdistettävissä langattomasti ilman lisälaitteita Bluetooth teknologian avulla Applen tuotteisiin, joka lisää kuulokojeiden käytettävyyttä erityisesti nuorempien ja työikäisten asiakkaiden keskuudessa.

Myöskin langaton latausmahdollisuus poistaa tarpeen pelata kuulokojeparistojen kanssa, joten kuulokojeiden käsittely on helpompaa kuin aiemmin. Jatkossa kuulokojeita ladataan siinä missä muitakin laitteita kuten älypuhelimia, älykelloja tai vaikka autoja, joka on täysin tätä päivää.

Styletto Connect antaa mahdollisuuden yhdistää kuulokojeet sinun maailmaasi - tyylillä.

Lisätietoja:

Juha Hakala
puh: 020 7290 503
s-posti: juha.hakala@kuulotekniikka.com

Kuva: Styletto Connect kuulokojeet

Ilmalantori 1

Kuulotekniikka Oy on Suomalainen vuonna 1978 perustettu perheyritys, joka toimii virallisena Signia kuulokojeiden maahantuojana. Kuulotekniikalla on omat kuulokojeiden sovituspisteet Helsingissä, Jyväskylässä, Tampereella, Turussa ja Porvoossa. Kuulotekniikka Oy on erikoistunut yksityisasiakkaiden kuulon kuntoutukseen toimipisteissään.