Sulkavalle jo toinen päävoitto Kaikki tai ei mitään -pelistä viikon sisällä

26.6.2017 12:51 | Veikkaus

Etelä-Savossa sijaitseva pieni Sulkavan kunta on tällä hetkellä todellisessa Kaikki tai ei mitään -onnekkuusputkessa. Viime viikon tiistaina (20.6.) Kioski Alanteen Helmessä pelattiin 125 000 euron päävoitto ja sunnuntaina 25. kesäkuuta samasta kioskista voitettiin jälleen päävoitto. Kumpikin voitto tuli rivillä, jossa yksikään numero ei ollut oikein.

Sunnuntain voitto meni viiden osuuden porukalle, joka voitti euron panoksella 125 000 euron päävoiton. Järjestelmässä olleiden alavoittojen vuoksi porukan yhteinen voittosumma nousi 128 000 euroon, ja yhdellä osuudella voitti 25 600 euroa.

Kaksi porukan jäsentä oli käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten he saavat voittonsa suoraan tileilleen. Muut voittajat voivat lunastaa voittonsa Danske Bankista tai Veikkauksen suurvoittajien palvelupisteestä Vantaalta.

Kioski Alanteen Helmen omistaja Piritta Länkinen ei ollut uskoa korviaan toisen kioskiin osuneen voiton selvittyä. Tämä on ensimmäinen kerta, kun vuonna 2011 aloittaneessa kioskissa pelanneille osui suurvoittoja Veikkauksen peleistä.

– Ja nyt kaksi näin lyhyen ajan sisällä! Tämä on aivan käsittämätöntä, ei tätä voi uskoa todeksi! Ehkä se vain on niin, että joskus kolahtaa kunnolla, Länkinen iloitsee.

Onni potkaisi Sulkavalla tänä vuonna jo toukokuussa, kun Loton 6+1-voitto osui Sulkavan S-marketissa pelanneelle porukalle (kierros 21/2017).  Kahden hengen porukka voitti yhteensä noin 203 000 euroa.

Toinen 125 000 euron päävoitto nettiporukalle

Viikonlopun Kaikki tai ei mitään -onni ei jäänyt yhteen päävoittoon, vaan pelistä voitettiin myös lauantaina päävoitto – tällä kertaa 12 oikein -tuloksella.

125 000 euron voiton euron panoksella nappasi viiden hengen nettiporukka, jonka jäsenistä kaksi oli Lappeenrannasta ja muut Mäntsälästä, Kouvolasta ja Nurmijärveltä. Kukin porukan jäsen voitti noin 25 000 euroa.

Nettipelaajina kaikki porukan jäsenet saavat voittonsa suoraan tileilleen.

Kaikki tai ei mitään -pelin päävoitto on panoksesta riippuen 125 000 – 625 000 euroa. Päävoittoja on voitettu nyt yhteensä 22 kappaletta.

Kaikki tai ei mitään -peli pähkinänkuoressa

• Ensimmäisen kerran Kaikki tai ei mitään -peli arvottiin perjantaina 13.1.2017.
  • Kaikki tai ei mitään -pelissä valitaan 12 numeroa 24:stä. Jos pelaaja saa kaikki numerot oikein tai kaikki väärin, hän voittaa päävoiton, jonka kerroin on 125 000.
  • Suurin mahdollinen voitto viiden euron enimmäispanoksella on 625 000 euroa.
  • Arvonta on joka päivä klo 21. Peliaikaa on klo 20.45 saakka.
  • Jokaisen voittoluokan voittojen summa arvontaa kohden voi olla enintään 3 000 000 euroa.
  • Täysosuman – ja täydellisen hudin – todennäköisyys on 1:1,35 miljoonaan.
  • Peliä voi pelata sekä myyntipisteissä että veikkaus.fi:ssä.

Turuntie 42