Sumitomo SHI FW (SFW) ottaa käyttöön Cadmaticin ohjelmistot – tavoitteena edistää digitaalisaatiota, dataohjattua suunnittelua ja projektin hallintaa

Suomen suurin CAD-ohjelmistotalo Cadmatic on solminut sopimuksen teknologiayritys Sumitomo SHI FW:n kanssa. Sopimuksen mukaan Cadmaticin 3D-suunnitteluohjelmistoja ja tiedonhallintaratkaisuja tullaan käyttämään SFW:n suunnitteluprojekteissa Suomessa, Puolassa, Intiassa ja Kiinassa.

Sumitomo SHI FW on maailmanlaajuisesti toimiva energia- ja ympäristöteknologioiden ja -palveluiden sekä energian varastointiteknologioiden toimittaja. Yhtiö on tehnyt sopimuksen Cadmaticin 3D-suunnitteluohjelmistojen ja tiedonhallinnan ratkaisujen käyttämisestä yhtiön suunnitteluprojekteissa Suomessa, Puolassa, Intiassa ja Kiinassa.

Investoinnin tavoite on lyhentää suunnittelu- ja rakennusprojektien läpimenoaikoja, parantaa suunnittelun laatua ja harmonisoida työtapoja SFW:n kansainvälisen toimipiste- ja alihankkijaverkoston välillä.

Cadmaticin ohjelmistot tehostavat prosesseja ja mahdollistavat hajautetun työskentelyn

Voimalaitosten suunnittelu on erittäin monimutkainen prosessi, joka vaatii erilaisten suunnittelu-, insinööri- ja rakennusalan osaamisten integroimista ja useiden palveluntarjoajien ammattitaitoa. Cadmaticin ohjelmistot ovat tärkeä osa prosessien tehostamista ja sujuvoittamista aina suunnittelusta rakentamiseen ja tuotantoon. Ne mahdollistavat myös työn hajauttamisen saumattomasti eri tekijöiden kesken.

Edistyneet 3D-suunnittelu- ja visualisointiominaisuudet sekä mahdollisuus työn jakamiseen ja tehokkaaseen tiedonhallintaan olivat avainasemassa, kun SFW valitsi Cadmaticin. Valinta tukee SFW:n digitalisaatiotavoitteita ja tuoteportfolion laajentamista.

– Cadmaticin ohjelmistot tehostavat tuotteidemme digitalisointia ja antavat meille mahdollisuuden tarjota asiakkaillemme uusia palveluja. Yhteistyömme on alkanut hyvin, ja odotamme sen myös jatkuvan tuloksellisena, sanoo Kari Asikainen, Sumitomo SHI FW Vice President, Engineering Development.

–SFW:n kanssa tehty sopimus on jälleen osoitus siitä, että integroidut, dataohjatut ratkaisumme antavat energia- ja prosessiteollisuuden avainyrityksille merkittävää kilpailuetua. Olemme iloisia saadessamme olla osa sitä kehitystyötä, jota SFW tekee laajan, kansainvälisen suunnitteluverkostonsa kanssa, sanoo Cadmaticin toimitusjohtaja Jukka Rantala.

Lisätietoja antavat:
CADMATIC: Jukka Rantala, puh. 0405287130, jukka.rantala@cadmatic.com
Sumitomo SHI FW: Kari Asikainen, puh. 040 554 2680, kari.asikainen@shi-g.com

Sumitomo SHI FW on maailmanlaajuisesti toimiva energia- ja ympäristöteknologioiden ja -palveluiden sekä energian varastointiteknologioiden ja -palveluiden toimittaja. Yhtiö tarjoaa asiakkailleen ensiluokkaisia energiaratkaisuja ja kehittää jatkuvasti teknologioitaan tehokkaammiksi ja ympäristöystävällisemmiksi. Yhtiö työllistää maailmanlaajuisesti 1 800 alan ammattilaista. www.shi-fw.com

CADMATIC on digitaalisten ja älykkäiden, 3D-pohjaisten suunnittelu- ja information management -ohjelmistoratkaisujen kehittäjä prosessiteollisuuden, meriteollisuuden ja rakentamisen investointeihin. Cadmatic panostaa vahvasti kasvuun ja investoi tuotekehitykseen voidakseen palvella paremmin muun muassa isoja EPC-yrityksiä, joiden liiketoiminnassa laadukkailla suunnitteluohjelmistoilla on tärkeä rooli. CADMATICin pääkonttori on Turussa. Yhtiöllä on omat toimistot 16 maassa ja noin 250 työntekijää. CADMATICilla on yli 6 000 asiakasta 60 maassa. https://www.cadmatic.com/fi/

Cadmatic
Linnankatu 52
20100 Turku

02 412 4500https://www.cadmatic.com/

Cadmatic on suomalainen digitaalisten ja älykkäiden 3D-pohjaisten suunnittelu- ja tiedonhallintaohjelmistojen kehittäjä meri-, laitos- ja rakennusteollisuudelle. Ratkaisuja käytetään erilaisten laivojen, prosessilaitosten ja rakennusten entistä laadukkaampaan, nopeampaan ja helpompaan rakentamiseen. Cadmaticilla on yli 6000 asiakasorganisaatiota 60 maassa. www.cadmatic.com/fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Cadmatic