Sunborn Catering Oy ja Logomo uusivat yhteistyösopimuksensa

Sunborn Catering Oy on solminut viiden vuoden jatkosopimuksen tapahtumakeskus Logomon kanssa ja vastaa siten Logomon catering- ja ravintolatoiminnasta myös vuosina 2016–2020.

Sunborn Catering Oy vastaa yksinoikeudella Logomon catering- ja ravintolatoiminnasta.

Uusittu sopimus kattaa tapahtuma- ja väliaikatarjoilujen lisäksi lounas-, brunssi- ja tapahtumaravintolana tunnetun Logomo Kitchenin toiminnan. Hyvin alkanutta yhteistyötä päästään jatkamaan ja kehittämään samalla, kun koko Logomo sekä sen lähialue jatkavat uudistumistaan. Lähivuosina Logomon viereen nousee uusi Fabriikki-asuinalue ja Logomolle radan yli johtavan sillan sekä uuden parkkialueen suunnitelmat ovat jo pitkällä. Huomionarvoista on myös, että Turun Kaupunginteatteri jatkaa Logomon väistötiloissa ainakin vuoteen 2017.

Sunborn Catering Oy:n operatiivinen johtaja Juha Leinonen painottaakin, että yrityksellä on vahva halu jatkaa myös Logomon ravintolatoiminnan kehittämistä. Eikä Logomolle tuoda pelkkiä makuelämyksiä: Sunborn Cateringin omaan tapahtumatuotantoon panostetaan jatkossakin. Sunborn Live -konseptin alla Logomolle on tuotettu jo mm. Leningrad Cowboysien suurkeikka sekä Yön ja Popedan yhteiskonsertti. Tulevana syksynä on jälleen luvassa useita huippuesiintyjiä kattavasti eri musiikkigenreistä, blues-legenda John Mayallista aina raskaamman sarjan In Flamesiin, Leinonen vinkkaa.

Operatiivinen johtaja

Kuvapyynnöt:
Jutta Ruusunen
jutta.ruusunen@sunborn.com

Sunborn Catering Oy on kokenut konserttien ja yleisötapahtumien järjestäjä.
Sunborn Catering Oy pyörittää Turun Logomossa tyylikästä lounas-, brunssi- ja tapahtumaravintola Logomo Kitcheniä.

Sunborn Catering Oy on osa Sunborn-konsernia, johon Suomessa kuuluvat muun muassa Naantalin Kylpylä sekä kansainvälisen tason ravintolat Pinella ja Chaîne des Rôtisseurs –kilvillä palkittu Le Soleil. Logomossa sijaitsevat Sunborn Cateringin pääkeittiö sekä lounas-, brunssi-, ja tapahtumaravintola Logomo Kitchen. Lisäksi yritys vastaa Helsingin Kulttuuritalon sekä Turun Domino-teatterin ravintola- ja cateringpalveluista ja on jo yli kymmenen vuoden ajan luotsannut legendaarisen Naantalin Kaivohuoneen viihde- ja ravintolatoimintoja.