Suomalainen tiedolla johtamisen asiantuntija on kansainvälistä huipputasoa

Suomalainen IT- ja konsultointitalo eCraft Business Insight Oy Ab on saanut merkittäviä kansainvälisiä tunnustuksia liiketoiminnan analytiikan ja suunnittelun asiantuntijuudesta. Liikkeenjohdon konsultointitalo on valittu ensimmäisenä suomalaisena toimijana edustamiensa tuotteiden Qlikin sekä Adaptive Insightsin globaaleihin Partner Boardeihin.

Lukuisten globaalien kumppaneiden joukosta erottautuminen ja pääseminen maailman johtavan analytiikka-alusta Qlikin Partner Boardiin on merkittävä tunnustus eCraft Business Insight Oy Ab:lle. Yritys oli jo aiemmin saavuttanut ainoana suomalaisena kumppanina Expertise-statuksen, jonka lisäksi vuoden 2018 alussa eCraft uusi myös Qlikin ELITE Partner statuksensa.

Pääsy pitkäaikaisen kumppanimme Partner Boardiin antaa meille mahdollisuuden entistä syvempään keskusteluyhteyteen. Tiivis kumppanuutemme varmistaa, että pystymme tarjoamaan asiakkaillemme alan osaavimmat asiantuntijat sekä parhaimmat teknologiat ja tiedolla johtamisen keinot”, kommentoi eCraftin BI- ja analytiikkaliiketoiminnan Manager Rami Jahkonen.

Qlikin lisäksi eCraft sai kutsun Adaptive Insightsin maailmanlaajuisen Partner Advisory Boardin edustajaksi ainoana eurooppalaisena yhtiönä. Kutsua seurasi eCraftin valinta toista kertaa peräkkäin vuoden kumppaniksi koko EMEA:n alueella. Tällä hetkellä eCraft on maailman suurimpia Adaptiven kumppaneita.

Valinta on hieno tunnustus pitkäaikaisesta työstämme liiketoiminnan ohjauksen kehittämisen parissa. Kunnia kuuluu myös modernia ajattelua edustaville suomalaisille asiakkaillemme, joilla on rohkeutta katsoa liiketoimintansa suunnittelua aivan uudesta näkökulmasta. Adaptiven liiketoiminnan ohjauksen ratkaisua käyttäviä asiakkaitamme löytyy jo suurista globaalia toimintaa harjoittavista kotimaisista pörssiyhtiöistä asti”,toteaa liiketoiminnan suunnittelun Manager Mikko Kupiainen eCraftilta.

eCraft edustaa Suomessa maailman johtavia BI- ja analytiikkateknologioita Microsoftilta sekä Qlikiltä. Yhtiön kolmas edustus on maailman johtava pilvipohjainen liiketoiminnan suunnitteluratkaisu Adaptive Insights.

Yhtiö lähtee hyvistä asemista vuoteen 2018. eCraft Business Insightin vuosi 2017 päättyi jälleen ennätyslukemiin. Liikevaihto kasvoi yli 40 % aiempaan vuoteen verrattuna. Yritys rekrytoi tänä vuonna kymmeniä uusia konsultteja. Vuoden aikana eCraftillä on tavoitteena avata toimisto Turkuun ja vahvistaa erityisesti Vaasan yksikköä. Suunnitelmissa on lisäksi myös laajentuminen Tampereelle vuoden 2018 aikana.

Rami Jahkonen
Partner, eCraft Business Insight
rami.jahkonen@ecraft.com

eCraft Business Insight
Linnoitustie 6

eCraft Business Insight on tiedolla johtamisen asiantuntija. Autamme asiakkaitamme liiketoiminnan johtamisen, analytiikan ja BI:n sekä liiketoiminnan ennustamisen ja ohjaamisen ratkaisuissa. Ratkaisujamme ovat maailman johtava analytiikka-alusta Qlik, Microsoftin Power BI, maailman johtava pilvipohjainen liiketoiminnan ohjauksen ratkaisu Adaptive Insights sekä Microsoftin Azure Machine Learning -koneälyn hyödyntämiseen. eCraft Business Insight Oy Ab kuuluu kotimaiseen eCraft -konserniin.