nopeet® / Wormhole Oy

Suomalaisbrändi teki sen taas - latinotähti Maluma rokkaa suomalaisia Nopeet-aurinkolaseja uudella musiikkivideollaan

Kolumbialainen maailmantähti Maluma julkaisi viime viikolla uuden musiikkivideon, ja kappas - mitäpä muutakaan miehen päästä löytyy kuin suomalaiset Nopeet-aurinkolasit.

Nopeiden aurinkolaseja on aiemmin nähty mm. Justin Bieberin, Billie Eilishin ja Kanye Westin päällä.

Mutta miten ihmeessä lasit päätyivät tällä kertaa Maluman musiikkivideolle?

Nopeiden perustajajäsenet, K & W, vastaavat:

- Olimme K:n kanssa keväällä Miamissa käymässä ja tapasimme hirveällä tuurilla Maluman yhdessä South Beachin yökerhoista. Meillä oli yhteinen tuttu ja päädyimme sitten viettämään heidän seurueensa kanssa iltaa yhdessä. Illan edetessä tuolloin yllämme olleet Nopeet muodostuivat puheenaiheeksi ja saimme Maluman kaverilta osoitteen, jonne lupasimme toimittaa seuraavaksi viikoksi muutamat aurinkolasit, Nopeiden perustajajäsen, W, kertoo.

- Emme kosteimmissa päiväunissammekaan uskoneet lasien päätyvän Maluman musiikkivideolle, mutta näin siinä nyt taisi päästä käymään, Nopeiden toinen perustajajäsen, K, lisää.

Linkki musiikkivideoon: https://www.youtube.com/watch?v=WcOJ2mRlg4Y

Ville Wendelin
ville.wendelin@nopeet.fi

nopeet® / Wormhole Oy

TURKU

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta nopeet® / Wormhole Oy

Norjan tulli takavarikoi suomalaisen firman rahalähetyksen – 5000 dollaria Raamatun sisällä oli liikaa19.1.2021 12:55:03 EET | Tiedote

Sunnuntaina Norjan suurimpiin iltapäivälehtiin lukeutuva Dagbladet.no julkaisi Norjan tullin twiittaamaan videon, jossa tullivirkailija kaivaa ontoksi kaiverretun Raamatun sisältä 5000 dollaria käteistä. ”One of the oldest tricks in the book”, Norjan tulli toteaa Twitterissä. Norjan tullin twiitin mukaan Raamatun sisältä löytynyt käteissumma pysyy takavarikoituna kunnes on selvitetty, liittyykö tapaukseen rikosta.