Suppilog Oy

Suomalaiset tuottajat lähtivät yhdessä myymään brändejään Kiinaan

Kiinan jättimarkkina aukeaa nyt entistä kustannustehokkaammin suomalaisille tuottajille. Panimot avasivat ensimmäisinä suomalaisina tuottajina kustannuksia jakavan digitaalisen kaupankäyntikanavan Kiinaan. Suomessa kehitetyn kaupankäyntialustan omistavan Suppilog Oy:n tytäryhtiö Suppilog China Oy toteutti ensimmäiset toimitukset perille Kiinaan yhteistyössä tuottajien kanssa. Keski-Kiinassa sijaitsevan 94 miljoonan ihmisen maakunnan pääkaupungin ZhengZhoun alueella toimiva elintarviketoimialan ostaja sai Olvin, Sinebrychoffin, Vakka-Suomen Panimon sekä Lasso Drinksin juomatuotteet yhteistoimituksella myytäväksi kiinalaiselle asiakaskunnalleen.

Suppilogin prosessien avulla valmistajat saivat koko Kiinan käsittävät myyntiluvat ja muut vientiprosessit Kiinaan nopealla aikataululla. Valmistajille avautuu nyt suora toimitusputki sekä kiinalaisille kuluttajaverkkokaupoille, että kivijalkatoimialojen vähittäismyyntipisteisiin. Suppilogin toimitusputkessa valmistajille muodostuu, hinnoittelun, laskutuksen ja asiakkuuksien suhteen aikaisempaa parempi kontrolli. Avainasemassa kokonaisuudelle ovat Suppilog China Oy:n kiinalaisten valtiotason yhteistyökumppaneiden sopimukset ja verkostot.

Suppilog China Oy tekee junakuljetusten osalta yhteistyötä Kouvola Innovation Oy:n kanssa, jotta Suomesta saadaan nopean kierron elintarvikkeet tehokkaasti Kiinaan.

Suppilog Oy kehittää uusia digitaalisia ratkaisuja yritysten välisen kaupankäynnin tehostamiseksi niin kotimaassa kuin maailmalla.

Harri Eskelin 050 363 2643 ja Marko Jäppinen 0400 170 147

Suppilog Oy
Pakkalankuja 6
01510 VANTAA

0207 345 630, info@suppilog.fihttp://www.suppilog.fi

Suppilog Oy kehittää kaupankäyntialustaansa ja siihen liittyviä uusia digitaalisia ratkaisuja yritysten välisen kaupankäynnin tehostamiseksi niin kotimaassa kuin maailmalla. Tytäryritys Suppilog China Oy keskittyy Kiinan toimintoihin.