Suomalaisfirma sai globaalin Facebook Success Story -tunnustuksen
Facebook Success Story -tunnustus on Suomessa toinen ja kaupan alalla maailmanlaajuisesti 27. laatuaan. Tunnustuksella Facebook huomioi yrityksiä, jotka onnistuvat digimarkkinoinnissa erityisen hyvin. Keskisen Kellon kampanja pärjää luvuissaan kansainvälisessäkin vertailussa.
”Kampanja on hyvä esimerkki siitä, kuinka Facebook-markkinointi voi edesauttaa myyntiä lyhyelläkin aikavälillä. Markkinointi Facebookissa tarjoaa myös muita etuja, kuten kampanjaan sijoitetun pääoman tuottoa ja tunnettuvuuden kasvua pitkällä aikavälillä.” – Jesse Ketonen, Account Manager, Dingle.
Kampanjan pääsi myös Grand One 2014 -kilpailun finaalin kategoriassa ”Tuloksellisin verkkokampanja”.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Jesse Ketonen
Account Manager
Dingle Oy
tel: +358 40 774 1645
Jesse.Ketonen@dingle.fi
Linkit
Tietoja julkaisijasta
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Dingle Oy
Uusi palvelu takaa kuluttajille alle puolen tunnin vastausajan yrityksen sosiaalisen median kanavissa 24/72.6.2014 09:05:45 EEST | Tiedote
Yhä useampi verkon käyttäjä olettaa, että yritys vastaa kysymyksiin nopeasti sosiaalisen median kanavissa. Tämä julkinen asiakaspalvelu aiheuttaa yrityksille henkilöstöresurssipaineita. Dinglen uusi Response -palvelu mahdollistaa yritykselle tai organisaatiolle puolen tunnin vasteajan verkossa 24/7.
Sosiaalisen median toimisto Dingle laajenee Tukholmaan12.2.2014 11:15:43 EET | Tiedote
Sosiaalisen median kasvaessa yhä useamman ruotsalaisen brändin tärkeimmäksi markkinoinnin ja viestinnän kanavaksi, sosiaalisen median toimisto Dingle avaa toimiston Tukholmaan.