Suomalaisille huippukampanjoille Markies-ehdokkuuksia
Shortlistatut suomalaiskampanjat on suunnitellut ja toteuttanut modernin markkinoinnin asiantuntijayritys ID BBN, joka on saavuttanut Markies-palkintoja tai -ehdokkuuksia jo neljänä peräkkäisenä vuonna, mm. Ruukin, AGA:n ja F-Securen kanssa.Suomesta on siis löytynyt todellinen menestyjä modernin markkinoinnin kansainvälisellä areenalla.
Vuoden 2017 Markies-kilpailussa ovat ehdolla seuraavat suomalaiskampanjat:
Best International Campaign – F-Secure
Best Email Marketing Campaign – Atea
”ID BBN auttaa meitä rakentamaan huippuluokan koneistoa ja markkinointiohjelmia. Modernin markkinoinnin fiksu hyödyntäminen on vahva kilpailukeino, ja tämä finaalipaikka on hieno todistus menestyksestä”, toteaa Atea Finland Oy:n Marketing Director Hanna Vesenterä.
Lue lisää Markies-palkinnoista: http://www.markie-awards.com/
Yhteyshenkilöt
ID BBN
Matti Aalto-Setälä
050 324 0132
matti.aalto-setala@idbbn.fi
Linkit
Tietoja julkaisijasta
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta ID BBN
Suomalaisyritykset nappasivat finaalipaikkoja Markie Awards -kilpailussa21.3.2018 09:52:40 EET | Tiedote
Visma Software ja Atea pääsevät kisaamaan voitoista maailmanlaajuisessa Markie Awards -kilpailussa. Kansainvälisessä modernin markkinoinnin kilpailussa suomalaisyritysten rinnalla kilpailee jopa 10 miljardin dollarin liikevaihdolla varustettuja suuryrityksiä.
Markie-palkinnot jaettiin yöllä - suomalaiset veivät kultaa kuluttajamainonnasta27.4.2016 12:57:02 EEST | Tiedote
Kansainvälisen modernin markkinoinnin kilpailun Markie Awardsin voittajat palkittiin viime yönä Las Vegasissa. Kaasualan yritys AGA ja markkinointitoimisto ID BBN pokkasivat pääpalkinnon integroidun kuluttajamainonnan kategoriassa.