Suomalaisnaiset kehittivät ensimmäisten joukossa kortit, joiden avulla jokainen voi valmentaa itseään.

Valmennuskortit eivät anna valmiita vastauksia vaan haastavat käyttäjää tutustumaan omaan itseensä.

True Wisdom- valmennuskortit

Menestys-valmentajan ja taideterapiaohjaajan yhteistyössä syntyi Suomen ensimmäiset valmennuskortit, joissa yhdistyvät erilaiset valmennustekniikat, taide- ja rentoutustekniikat sekä ymmärrys ympärillämme olevasta energiasta.Harjoitukset ovat helposti lähestyttäviä ja valmennuskortit palvelevat kaikissa elämäntilanteissa olevia, ikään ja sukupuoleen katsomatta. Kortit ovat työväline, joka muuttuu käyttäjänsä mukana palvellen aina yhtä tehokkaasti tarjoten jokaisella käyttökerralla uudenlaisen ja syvemmän kokemuksen.

Valmennuskorttipakka sisältää seitsemän eri teeman valmennuskortit sekä innostavia taidetehtäviä sekä meditaatioita valmennuksesi tueksi. Kirjasta löydät kaiken tarvittavan tiedon oman valmennuksen suunnitteluun aina usean viikon tai kuukauden mittaiseen kokonaisuuteen.

True Wisdom - valmennuskortit
•    eivät tarjoile valmiita vastauksia vaan haastavat ajattelemaan asioita uudesta näkökulmasta.
•    ovat pitkäaikainen työväline
•    soveltuvat yksilö kuin pari- ja ryhmävalmennuksiin

Tekijät

ASTA SWAN Teksti & valmennustehtävät

Asta on menestys-valmentaja ja Spiritual Coach, jolle kouluttautuminen ja oman ammattitaidon ylläpitäminen ovat intohimo. Kulttuurituottajan AMK-tutkinnon lisäksi Astalla on myös elämäntaidonvalmentajan, NLP-masterin ja enneagrammivalmentajan tutkinnot sekä lisäksi opintoja myös fengshuista, mindfulnessista sekä erilaisista rentoutustekniikoista.

MIIA OJALA Taidetehtävät & visuaalinen ilme

Miia työskentelee yritysten sekä yksilöiden kanssa konseptin kehityksessä ja koordinoimalla erilaisia projekteja. Hän on luonut kansainvälistä uraa kaupallisella alalla ja saavuttanut vankkaa ammatillista osaamista työskenneltyään erilaisilla asiakasrajapinnoilla. Miia syventää tällä hetkellä osaamistaan ratkaisukeskeisen taideterapian opinnoilla.

True Wisdom-valmennuskorttien julkaisupäivä 26.10.2018

Julkaisutapahtuma Era Nova kirjakaupassa 31.10 klo 10.00 -11.00 Lämpimästi tervetuloa!

Asta Swan ja Miia Ojala
office@truewisdom.life

True Wisdom- valmennuskortit

Meritullinkatu 21

040 500 8695, asiakaspalvelu@basambooks.fihttps://basambooks.fi

Helsinkiläinen erikoiskustantamo Basam Books on palannut juurilleen filosofian, kaunokirjallisten klassikkojen, runojen ja suurten hahmojen elämäkertojen pariin. Vanha kunnon Basam Books jatkaa tutulla laadusta tinkimättömällä linjallaan ja kustantamon puikkoihin on palannut yli 20 vuotta alalla toiminut kustannusjohtaja Batu Samaletdin. Jatkossa kustannusohjelmaamme kuuluvat vahvasti myös äänikirjat, tavoitteena on tuoda kaikki Basam Booksin mestariteokset kuunneltavaksi myös äänikirjoina!

Kansalaisaktivismi & Empatia –kirjailta tänään Rosebud-kirjakaupan Kolmen sepän myymälässä28.5.2019 09:40:11 EESTTiedote

Tänään Rosebudin uudessa myymälässä järjestettävässä kirjaillassa pohditaan miten toimia osattomuuden säälittelyn, sivuuttamisen tai kieltämisen sijaan kunnioittavasti, toisten voimavaroja kunnioittaen ja empatiasta käsin. Tapahtumassa mukana ovat pääkaupunkiseudun vähävaraisia vuosien kokemuksella auttaneen Apuna Ry:n perustaja Heidi Jaari sekä empatian tiedettä tutkinut kirjailija Sami Keto.

Kutsu lehdistötilaisuuteen: Basam Books vastaa kustantamoalan muutokseen uudistamalla toimintaansa21.5.2019 21:17:09 EESTTiedote

Kutsumme kirjan tulevaisuudesta kiinnostuneet median edustajat lehdistötilaisuuteen Helsinkiin perjantaina 24.5 klo 10-11. Uudistunut Basam Books vastaa kirja-alan muutokseen painottamalla kustantamoiden asemaa kulttuurisena muutosvoimana ja tarjoamalla muun muassa aineksia omaehtoiseen henkiseen kasvuun sekä hyvinvoinnin, tiedon ja viisauden kartuttamiseen. Tavoite konkretisoituu näitä kehityskulkuja tukevien teosten julkaisemisen lisäksi merkityksellisiä kohtaamisen tiloja tarjoavissa tapahtumissa sekä koulutuksissa.