ID BBN

Suomalaisyritykset nappasivat finaalipaikkoja Markie Awards -kilpailussa

Jaa

Visma Software ja Atea pääsevät kisaamaan voitoista maailmanlaajuisessa Markie Awards -kilpailussa. Kansainvälisessä modernin markkinoinnin kilpailussa suomalaisyritysten rinnalla kilpailee jopa 10 miljardin dollarin liikevaihdolla varustettuja suuryrityksiä.

ID BBN:n Visma Softwarelle toteuttama käyttäjäkokemusta mittaava kokonaisuus kisaa kategoriassa “Best overall customer experience”, jossa palkintoa tavoittelee myös mm. Schibsted Media group ja Cisco. Visma Softwaren Marketing Automation Manager Pasi Örn on ehdokkuudesta hyvinkin mielissään:

- Tuntuu huikealta päästä finalistien joukkoon! Yhteistyö ID BBN:n kanssa on ollut alusta saakka loistavaa - pidämme heidän asenteestaan, siitä että kaikki hoituu ja aina löytyy ratkaisu. Olemme yhdessä rakentaneet niin uskomattomia asioita etten ole niistä osannut edes unelmoida.

Pohjoismaiden ja Baltian johtava it-infrastruktuuritoimittaja Atea ylsi ID BBN:n toteuttamalla ekosysteemillään finalistiksi ”Best digital marketing ecosystem” -kategoriassa. Kanssakilpailijoihin lukeutuu mm. Vodafone, Jetstar ja Infosys.

- Kisaamme kovassa seurassa! Tämä on ollut huikea transformaatio-matka, jonka tavoitteena on ollut ylivertaista asiakaskokemusta tuottava dataohjattu markkinointi, toteaa Atean Marketing Director Hanna Vesenterä innoissaan.

Aiempina vuosina ID BBN on luotsannut mm. Ruukin, AGAn, Atean ja F-Securen voittoon tai finalisteiksi samaisessa kilpailussa. Menestys globaalissa Markie Awardsissa vahvistaa yrityksen asemaa modernin markkinoinnin rautaisena asiantuntijana.

Markies Awardsin voittajat julkistetaan 10. huhtikuuta Modern Customer Experience -tapahtuman yhteydessä Chicagossa.

Lue lisää Markie Awards -kilpailusta: www.markie-awards.com

Yhteyshenkilöt

ID BBN
Matti Aalto Setälä
050 324 0132
matti.aalto-setala@idbbn.fi

Kuvat

Linkit

Tietoja julkaisijasta

ID BBN
ID BBN
Läntinen Rantakatu 3
20100 TURKU

+358 2 8145 0600, info@idbbn.fihttp://www.idbbn.fi