Veikkaus Oy

Suomeen kaksi yli 110 000 euron voittoa Totosta

Kaksi suomalaista pelaajaa pääsi juhlimaan myöhään keskiviikkoiltana isoja Toto-voittoja. Ruotsin Eskilstunan Toto86-jackpotkierros oli yllätyksellinen ja täysosumien voitto-osuus nousi 110 504,40 euroon. Suomalaispelaajista rivin saivat kiinni nettipelaaja Kaustiselta ja nettipelaaja Lahdesta.

Eskilstunan Toto86-päätöskohteen voitti sinivalkoisen osuvasti Thelma de Glatigne, joka on suomalaisomistuksessa. Nettipelaaja Kaustiselta lunasti pelitiedostona tekemällään rivillä alavoittoineen 113 871,80 euroa ja nettipelaaja Lahdesta hajotuspelinä laatimallaan rivillä 115 012 euroa.

- Taitavat suomalaispelaajat näyttivät jälleen taitonsa Ruotsin kohteissa. Oikea rivi ratkesi myös osuvasti suomalaishevosen voittoon. Onnea voittajille!, Toto- ja pöytäpelien tuoteryhmäpäällikkö Juha Ahjolinna hehkuttaa.

Eskilstuna 16.8.

Lähtö Voittajahevonen Ohjastaja Poisjäännit
Toto86-1 4 Aperfectdream Robert Bergh
Toto86-2 11 Alfred Zonett Robert Bergh
Toto86-3 7 Charrua Forlan Hans-Owe Sundberg  9
Toto86-4 5 Undazzled Eyes Jörgen Westholm
Toto86-5 7 Radagast Oskar J Andersson  3
Toto86-6 11 Great King Wine Stefan Söderkvist
Toto86-7 1 Final Dream Linda Sedström  5
Toto86-8 4 Thelma de Glatigne Oskar J Andersson  6

4-11-7-5-7-11-1-4

8 oikein 110504,40 €
7 oikein 340,60 €
6 oikein 30,60 €

Toto86

Toto86-peliä pelataan keskiviikkoiltaisin Ruotsiin. Toto86-pelissä pelaaja valitsee kahdeksaan ennakkoon ilmoitettuun lähtöön voittajahevoset. Voittoon on mahdollisuus 8-, 7- ja 6- oikein -tuloksilla.

Pienin panos on 0,05 euroa.

Veikkaus Oy

Lue lisää julkaisijalta Veikkaus Oy