Ulkomainosyhtiö Laulava Ovipumppu

Suomeen maailman ensimmäinen bussimainonnan reaaliaikainen karttaseuranta

Ulkomainosyhtiö Laulava Ovipumppu on lanseerannut pääkaupunkiseudulla uuden bussimainonnan suunnittelu- ja seurantatyökalun, jolla mainostaja näkee konkreettisesti missä hänen mainoksensa liikkuvat. Bussien paikannukseen perustuva järjestelmä mahdollistaa jo suunnitteluvaiheessa tarkan vaikuttavuuden suunnittelun erilaisilla parametreilla, kuten kampanjan kesto, bussien määrä, mainospinnat ja bussien liikennöintireitit.

Tiettävästi maailman ensimmäinen paikannustietoa ja älykkäitä karttasovelluksia bussimainonnassa hyödyntävä järjestelmä avaa yrityksille aivan uusia työkaluja kampanjoiden suunnitteluun ja kohderyhmän tavoittamiseen. Ulkomainosyhtiö Laulava Ovipumpulla on sopimuksen piirissä yli 70% pääkaupunkiseudun bussiarsenaalista, ja kaikkien bussien liikkuminen ja alueellinen kattavuus voidaan hahmottaa selkeällä karttanäkymällä.

“Yritykset ovat ottaneet innostuneesti käyttöön Kampanjat Kartalla -palvelun koejakson aikana”, kertoo Laulava Ovipumpun kehitysjohtaja Jukka Mäkilaakso. “Mahdollisuus todentaa bussimainonnan näkyvyys, kattavuus ja vaikuttavuus, sekä kohdistaa mainontaa alueellisesti ja sitä kautta demografisesti tekee tästä ulkomainonnan muodosta yhden tehokkaimmista mainoskanavista pääkaupunkiseudulla”.

Timo Kummala, Toimitusjohtaja
040 0514356, timo.kummala@laulavaovipumppu.fi

Jukka Mäkilaakso, Kehitysjohtaja
040 3546071, jukka.makilaakso@laulavaovipumppu.fi

Ulkomainosyhtiö Laulava Ovipumppu
Itälahdenkatu 15-17

Laulava Ovipumppu on Suomen suurin busseihin mainontaa myyvä ulkomainosyhtiö. Busseillamme tehdään pääkaupunkiseudulla 2,5 miljoonaa matkaa viikossa.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi