Suomeen yli 300 000 euroa Eurojackpotista – potti nousee 15 miljoonaan euroon

Eurojackpotista ei löytynyt tällä viikolla täysosumia (kierros 22/2017). Kierroksella löytyi kuitenkin neljä 5+1 –oikein tuloksia, joista yksi voitettiin Suomessa, kaksi Ruotsissa ja yksi Tsekeissä.

Voittaja kuittasi voitostaan reilut 304 941 euroa. Suomalainen voittaja on kotoisin Orivedeltä ja hän oli pelannut netissä, joten saa hän saa voittonsa suoraan tililleen.

Lisäksi 5+0 –oikein tuloksia löytyi kolme, joilla voitti 143 501 euroa. Nämä voitot menivät kaikki Saksaan.

Eurojackpotin päänumerot (kierros 22/2017) ovat 2, 4, 17, 20, 46 ja tähtinumerot 1 ja 8.

Ensi viikolla Eurojackpotin täysosumille on tarjolla 15 miljoonaa euroa (kierros 23/2017).

Perjantai-Jokerin voittorivi on 6 2 2 2 6 2 1. Täysosumia ei löytynyt, mutta mukaan mahtui yksi 6 oikein –tulos. Voittaja kuittaa tuloksella 20 000 euroa.

Perjantai-Lomatonnin voittorivi on Lissabon 24. Tuhannen euron päävoitot menivät kymmenelle pelaajalle.