Suomen Cupin finaali Olympiastadionilla sunnuntaina 2.10. – Myös lauantaina pelataan kaksi cup-finaalia

Olympiastadionilla pelataan viikonloppuna peräti kolme cup-finaalia. Miesten Regions' Roots Cupin ja Regions' Cupin finaalit pelataan lauantaina 1.10. Viikonlopun kruunaa sunnuntaina 2.10. pelattava naisten Suomen Cupin finaali.

Suomen Cup huipentuu Helsingin Olympiastadionilla, kun Åland United ja HJK kohtaavat finaalissa sunnuntaina 2.10. kello 13.00.

Akkreditointi naisten Suomen Cupin finaaliin on nyt avoinna >>

Olympiastadionin cup-viikonlopun käynnistää lauantaina 1.10. kello 13.00 pelattava miesten Regions' Roots Cupin finaali JaPS M35 - TPS M35. Regions' Roots Cupiin osallistuvat kahdeksan parhaiten Suomen Cupissa menestynyttä Vitosen tai sitä alemman tason joukkuetta.

Päivä jatkuu kello 19.00 käynnistyvällä miesten Regions' Cupin finaalilla SexyPöxyt - HyPS. Regions' Cupiin osallistuvat kahdeksan parhaiten Suomen Cupissa menestynyttä Kolmosen ja/tai Nelosen joukkuetta.

Akkreditointi miesten Regions' Roots Cupin ja Regions' Cupin finaaleihin on nyt avoinna >>

Maailman katseet ovat nyt Qatarissa – Maan räikeistä ihmisoikeusrikkomuksista puhumista pitää jatkaa17.11.2022 09:00:00 EET | Tiedote

Jalkapallon arvokisojen tulisi olla ihmisiä yhdistävä ja hyvinvointia edistävä urheilun globaali juhla. Innostuksen ja odotuksen sijaan monen jalkapallonystävän tunteet MM-kisojen alla ovat kuitenkin ristiriitaiset ja hämmentyneet. Palloliiton mielestä kisojen myöntäminen Qatarille oli virhe ja kansainvälisen yhteisön tulee jatkaa työtään maan ihmisoikeustilanteen edistämiseksi.