Peaceful Oy

Suomen eturivin suunnittelijat loivat modernin arkkuliinamalliston Peaceful -hautauspalvelulle

”Haluamme modernisoida hautauspalvelukulttuuria tarjoamalla kuluttajille ennennäkemättömän ja ekologisen vaihtoehdon.” -Peaceful -yrityksen perustaja ja toimitusjohtaja Anna Karvosenoja.
Ikuinen rakkaus / Paola Suhonen. Kuva:  Jussi Määttä, PicFactor Oy.
Ikuinen rakkaus / Paola Suhonen. Kuva: Jussi Määttä, PicFactor Oy.

Peaceful yhdistää hautauspalvelun ja huippu-designin

Peaceful -malliston arkkuliinojen takana ovat suunnittelijat Paola Suhonen, Jukka Rintala ja Sasu Kauppi. Mallistosta löytyy sekä rohkeita että klassisen kauniita arkkuliinoja. Suunnittelijoiden kuosit löytyvät lisäksi tuhkauurnista ja adressimallistosta. Tuotekokonaisuuteen kuuluvat myös ympäristöystävälliset arkut.

”Lähdin mukaan, koska aihe on koskettava. Tämä on aihealue, jossa oikeasti ollaan isojen asioiden äärellä”, kertoo Ikuinen rakkaus -malliston suunnitellut Paola Suhonen.

Peaceful lanseeraa uuden ajan tuhkahautauspalvelun 15.2.2021 pääkaupunkiseudulla ja toiminta laajenee Oulun seudulle 1.3.2021.

Anna Karvosenojan idea modernista hautauspalvelusta syntyi Hailuodossa:
”Ystäväni sairastui parantumattomaan rintasyöpään. Saimme ajatuksen mennä koemakaamaan hautapaikkoja Hailuodon hautausmaalle. Mietimme yhdessä, millaiset hautajaiset haluaisimme ja pohdimme, miten hautajaisissa saisi näkyville ihmisen oman persoonan. Tuosta hetkestä syntyi idea uudenlaiseen hautauspalveluun.”

Peacefulin tuhkahautauspalvelussa yhdistyvät asiakaslähtöinen ja kokonaisvaltainen hautauspalvelu verkossa sekä ainutlaatuiset Peaceful -tuotteet. Kaikki yrityksen tuotteet on valmistettu eettisistä luonnonmateriaaleista tai kestävistä kierrätysmateriaaleista.

Jokaisella meillä tulisi olla mahdollisuus saada kauniit ja persoonalliset hautajaiset. Uniikin arkkuliinan ja arkun yhdistelmällä tämä on mahdollista.

KUVALINKKI MEDIALLE: cloud.picfactor.fi/s/peaceful-press
Jussi Määttä, PicFactor

Katsoaksesi videon lähteestä www.peaceful.fi, anna hyväksyntä sivun yläosasta.

Toimitusjohtaja Anna Karvosenoja, Peaceful Oy
anna@peaceful.fi, puh. 044 231 4401
facebook.com/PeacefulOy, instagram.com/peaceful_oy/

Ikuinen rakkaus / Paola Suhonen. Kuva:  Jussi Määttä, PicFactor Oy.
Ikuinen rakkaus / Paola Suhonen. Kuva: Jussi Määttä, PicFactor Oy.

Peaceful Oy

Oulunsalo